Ik droomde vanaf het begin dat ik een zoon zou krijgen, toen bij 20 weken werd verteld dat het een meid zou zijn, kon ik het niet geloven. Omdat ik een hele sterke gevoel had dat het een jongen zou zijn. Dus bij mij, was het niet goed (gedachtte)..
ik als moeder zat er naast, ik was er van overtuigd bij de eerste dat het een tweeling zou worden.. was er echt een. En ik dacht dat het een jongetje zou zijn, maar het is een echte meid.
Ook mijn moederinstinct bleek te kloppen.... Ik dacht meteen een knul en dat bleek op de echo ook wel ( papa helemaal trots ) Ons binkie wordt over een goeie week geboren... Groetjes, Lynn
Ik had heel sterk het gevoel dat het een jongen zou worden. Mijn man dat het een meisje zou worden. Mijn man had dus gelijk.
Klopte niet! Eerste zwangerschap: Sterk voorgevoel incl dromen over een meisje -> werd een jongen. Nu bij deze zwangerschap had ik er geen heel sterk voorgevoel over maar dacht ik eerder een jongen, en het schijnt toch echt een meisje te zijn!
Ik was bij de eerste er heilig van overtuigt dat het een jongen was. Maar het is toch echt een meid. Bij de tweede dacht ik eenmeisje. Dat klopte. Nu dacht ik weer een meid maar dat klopt niet.
Nou ik ben even wezen turfen met alle antwoorden die inmiddels zijn gekomen. tussen stand voor zover: - 13 keer zaten de moeders er helemaal naast - 16 keer was moeder instinct juist. Nog geen dikke overwinning dus, het hangt er nog steeds een beetje om. Van 1 moeder is er gereageerd op de vraag of het geslacht volgens de Chinese kalendar klopte. Bij deze moeder klopte deze kalender Niet. Ik blijf benieuwd naar nog meer reacties!
Voor dat ik zwanger was, riep ik altijd dat als ik zwanger zou zijn,dat ik een jongen zou krijgen. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik heel sterk het gevoel dat het een meid zou zijn, maar ik zat er helemaal naast, het is echt een jongen! Liefs Sonja
mijn vriend denkt dat er een kleine meid in mijn buik zit en ik denk een jongen. wie gelijk heeft weten we nog niet, dat zien we pas bij de geboorte, dus is nog spannend
Hallo, ik dacht dat ik een meid zou krijgen en volgens chinese horoscoop zou het ook een meid zijn. Maar het is een jongetje geworden. Maakte me trouwens niet uit hoor. Nu heb ik helemaal geen idee, maar een vriendin die doet pendelen die zegt dat deze een jongen wordt, ben benieuwd. Groetjes,
Inmiddels staan de moeders die het juist hadden voor met 18 tegen 13. Ook wat meer reacties over de chinese horoscoop deze klopt bij 3 moeders, bij 2 moeders klopte deze echter niet. Moeders blijf antwoorden ik ben en blijf benieuwd!
Bij de eerste klopte mijn voorgevoel, was overduidelijk. Tijdens de pretecho werd mijn gevoel alleen bevestigd! Bij deze zwangerschap had ik ook een licht voorgevoel, alleen niet zo sterk als bij Eliza maar ook deze klopte!
Ik dacht tot vorige week echt van een meid zwanger te zijn maar niets bleek minder waar. Het wordt dus een jongen. Ik had het dus fout. Dacht trouwens eerst dat je vraagstelling was of MIJN moeder het goed of fout had. Mijn moeder had gelijk: ze zei je krijgt een jongen. Het klopt bij mij trouwens wel met de chinese conceptiekalender. Ach toeval denk ik. Bij een schoonzus en collega klopte het ook, wel grappig. Maar ja het is toch echt de zaadcel die het geslacht bepaald hihi. groetjes
ik had geen idee, maar een voorgevoel zei jongen.. ik droomde vaak dat ik een blonde jongen over mijn rug heen zag hangen terwijl ik op de grond zat met een dikke buik.. nu komt het: het is idd een zoon van bijna 2,5 jaar.. en hij ziet er net zo uit als in mijn droom.. het rare is.. voordat hij geboren werd, wist ik dat hij blond haar en blauwe ogen zou krijgen..(als zijn vader) en dat terwijl ik aziatisch ben met heel donker haar en donkere ogen... hij is nu 2,5 en echt super blnd met blauwe ogen! toen ik destijds aangaf dat ik wist dat ik een blonde zoon zou krjgen met blauwe ogen, verklaarde ierdeen mij voor gek! want donker is toch dominant? niet dus.. maar wat ik wil zeggen is dat mijn voorgeveol heel vaak klopt.. ik krijg soms ook rare 'beelden'of ingeveingen... terwijl ik zelf niet zo zweverig ben.. vaak weet ik zwangere vrouwente vertellen waneer ze dan bevallen hoelaat t begint en oe het begint.. en 9 van de 10x klopt het.. raar he?
Mijn juiste stem had je al, dus niet weer meetellen. Maar wilde er nog aan toevoegen dat ook Chinese kalender het goed had.
Mijn voorgevoel en dromen waren juist en toen ik het geslacht op de echo zag was het alleen maar een bevestiging. Toen ze zei het is een jongen dacht en zei ik....dat wist ik al De chinese horoscoop klopte niet bij mij.
En we hebben weer een nieuwe tussenstand: 21 Moeders hadden het juist, 14 moeders hadden het onjuist. Bij 4 moeders klopte de chinese horoscoop bij 2 moeders was dit echter niet het geval.
Ik had vanaf het begin dat ik zwanger was het gevoel dat het een jongen zou worden. Dit gevoel bleek inderdaad te kloppen. Op 18 mei hebben wij een zoon gekregen.
Ik herken mijn verhaal in het verhaal van mamain2008. Ik heb 2 keer gedroomd over een roodharig jongetje, heel raar. Ben zelf nogal nuchter in gesteld, maar heb het wel toen tegen diverse mensen gezegd. Maar het werd dus idd een roodharig jongentje