ik weet zelf nog helemaal niet wat het is..in het begin sprak ik de heletijd over haar en zij maar nu ik wat verder ben denk ik toch dat het een jongetje word..we zullen het wel zien en ik laat het nog wel weten of mijn voorgevoel voor een jongetje klopt.. gr yvet
Bij mijn eerste had ik al een heel sterk gevoel dat het een jongen zou worden ik had dat gevoel al voordat ik nog geen 3 maanden zwanger was. Nu heb ik sterk het idee dat het een meisje is, deze zwangerschap is totaal anders. We moeten nog heel wat weken wachten voordat we weten wat het inderdaad wordt. Ik hou je op de hoogte. Liefs Mariska
ik voelde dat het een meid was. Praatte al over haar en kocht zelfs al roze kleertjes. Nooit ben ik ergens zo zeker van geweest. Zooo vet mazzel dta die 20 weken echo zei dat t een meid was! Maar waarom ik het zo zeker wist? geen flauw idee...
Ik dacht vanaf het begin af aan dat het een jongen was. Toen wij voor een pret-echo gingen met 20 weken vroeg de mevr aan mij of we wilden weten wat het geslacht was en wij zeiden: graag. Waarop zei aan mij vroeg en wat denk je zelf ik zei een jongen en manlief zei een meisje. En zowaar ik had gelijk ! liefs, misspuma
ik en mijn hele familie met mij wíst gewoon dat het een jongen werd! toen de gyn zei dat het een meisje werd stonden we even perplex. moesten even wennen aan het idee. 5 minuten later begin ze te twijfelen en wat bleek...... het wordt tóch een knul! hier klopte het dus absoluut!
Ik zat er in mn zwangerschap helemaal naast haha Ik was e rvan overtuigd dat we een zoon zouden krijgen maar het was hartstikke een meid haha
Ik wist het van onze eerste ook: we kregen een jongen. En tijdens de pretecho werd dat bevestigd. En het is idd een jongetje hoor! Maar bij ons was het niet alleen de moeder die dat wist; de papa ook. Nu ben ik zwanger van de tweede: ik heb sinds het begin al het gevoel dat het een meisje is... 23 november 20weken echo: ben benieuwd!
Ik denk dat we een jongen krijgen, maar mijn man en mn schoonmoeder denken een meid. mijn eigen moeder denkt ook een jongen 8) volgende week woensdag om 09:30uur weten we het! ben zooooooo nieuwschierig
Klopte bij mij dus echt niet! Was helemaal in de veronderstelling dat we een jongetje zouden krijgen en het bleek toch een meisje te zijn! Mijn vriend had het wel goed! Ze hebben het me eerst laten zien, geloofde het nog niet, hahahha! Deze keer gok ik maar niet, heb werkelijk nog geen idee. Mijn vriend denkt weer een meisje,dus we wachten af....
Ja hoor, twee keer: meteen bij de posi-test dacht ik, het is een jongen. Was bij de eerste goed, en volgens de echo bij deze ook! Neeke
Nu beginnen de moeders die het goed hadden toch wel duidelijk de overhand te krijgen. Maar liefst wisten de moeders 29 keer wat het geslacht van hun ongeboren beeb zou gaan worden, 17 moeders zaten er helemaal naast. Bij 5 beebs klopte de chinese horoscoop bij 2 klopte er geen snars van! Blijf vooral reageren dan blijf ik lekker tellen !
ik droomde voordat ik wist dat ik zwanger was over een lief klein meisje, maar toen ik wist dat ik zwanger was had ik sterk het gevoel dat het een jongen was.. bij de echo bleek het toch een meisje te zijn.. dus moeder gevoel klopt niet altijd
Bij ons klopte het voor geen meter. Wij dachten beiden dat het een jongen zou worden, maar het werd een meisje. Niet minder blij natuurlijk. Nu zijn we weer zwanger en mijn vrouw heeft nu weer sterk het gevoel dat het een jongen wordt. Hahaha daar trap ik niet weer in.
Bij ons klopte het bij beide keren, ik droomde bij allebeide zwangerschappen over een meisje en dat zijn het ook Ook papa droomde het. 8)
Mijn gevoel was ook juist! Droomde vaak van een Blond kereltje met felle blauwe ogen! (Ik keek ook alleen maar naar jongenskleertjes en blauwe spullen.) En die heb ik dus nu! (dat blonde kereltje) Nu ben ik weer zwanger (pas pril hoor) en denk dat dit een meisje is met donkere haren en blauwe/groene ogen! We zullen zien!
Ik dacht dat ik een meisje kreeg en voor de rest dacht iedereen aan een jongen (ook mijn vriend!). Ik had gelijk. Op twee verschillende echo's hebben we gezien dat ze een meisje is!
Ik heb altijd gezegd dat als ik kinderen zou mogen krijgen dat ik twee meiden zou krijgen, nu is het zover en mijn gevoel zegt nog steeds heel sterk dat we een meid krijgen, ik droom alleen wel steeds over een jongetje... hahaha.. en de laatste droom was over een tweeling, van allebei een, dus.... nog 7 weken en dan laten we pretecho maken om het zeker te weten.. nog ff spannend.. laat het nog weten! Volgens de chinese kalender zou het jongetje worden.....