de tussen stand is op dit moment: 34 mama's hadden het goed, 20 mama's hadden het niet goed. 6 Keer klopte de chinese kalender 2 Keer klopte deze niet Kunnen we hier al een conclusie uit trekken of zullen we wachten tot we de 100 "voorgevoelens" hebben bereikt?
Bij de eerste droomde ik over een meisje, maar is een jochie! Nu droom ik over jongens.. maar moet nog 2 weken wachten voor ik het weet!
bij ons klopt het niet! we dachten allebei zeker een meisje, chinese kalender zei dat ook, maar het is zeker een jochie! 2 echo's gehad!
ik wist dat ik een meisje zou krijgen en heb zelfs over haar gedroomd: een meisje met rossig haar en krullen. Ik vertelde tegen mijn moeder: het wordt en pipi langkous! Kijk maar in mijn album wat het resultaat is geworden! Nu heb ik weer het gevoel dat het een meid wordt!
Ik dacht op het begin dat het een meisje zou zijn. Vooral omdat ik eigenlijk erg hoopte op een meisje (bij mijn vriend thuis zijn ze met 3 jongens en dat leek/lijkt me verschrikkelijk) maar naarmate ik langer zwanger was ging ik ook over het kindje dromen en droomde ik van een jongetje. En bij de 20 weken echo bleek het ook heel duidelijk een jongetje te zijn. Ik hoefde het niet perse te weten maar ze zette de echo aan en boem duidelijk in beeld..
wij hadden het ook fout (of ze moeten zich al vergist hebben met de echo kleine kans maar toch) de chinese kalender had gelijk.
Mijn man en mijn vader zeggen allebei dat het een meisje is. Ik weet het niet... ik word door ze aangestoken en ga daarom soms al in meiden-dingen denken, maar zelf heb ik er eigenlijk nog geen gevoel over.
wij hebben allebei een sterk vermoeden dat het een jongen word vanaf het begin van de zwangerschap al, dus wie weet nog een paar weekjes wachten en dan weten we het !
Ik heb vanaf het begin geroepen toen we ene positieve test hadden van het wordt een meid en dat gevoel werd met de weken sterker. en ik had nog gelijk ook hihi
Bij mijn dochter had ik het fout, de chinese horoscoop had 't goed. Bij mijn zoon had ik het helemaal goed, de chinezen zaten er naast!
Chinese kalender had het fout. Papa wist haast zeker dat het een jongen zou worden. Ik droom wel vaak over een jongen. En het is inderdaad een ventje
bij mij klopte het wel. Ik dacht en voelde dat het een kereltje zou worden en dat is ook zo. De papa dacht dat het een meisje zou worden,dus die had het fout. Bij mij dachten veel na me buik te hebben gekeken dat het meisje zou worden. (het wordt hier een 5de generatie, maar de 5de is dus een jongen, ook wel apart)
Wat grappig. Bij mij denkt 90% op het werk het geslacht dat het dus ook daadwerkelijk is. En ook mijn Lieverd, zei het dag voor de echo goed .
Mijn gevoel had gelijk. Ik was alleen maar met jongensdingen (namen) bezig, terwijl ik geen echte voorkeur voor één geslacht had. En het klopte, wij krijgen een jongen
Bij de eerste had ik vanaf het begin al het idee dat het een knul werd, terwijl veel mensen in mijn omgeving overtuigd waren dat het een meid zou worden. UIteindelijk was het dus een jongen. Met deze zwangerschap ben ik nog in een te vroeg stadium, over twee weken ga ik een gok doen hahaha Groetjes, Patricia mama van Björn