Beste forum lezers, Gisterochtend had ik een positieve zwangerschap test in mijn handen! Uiteraard ben ik erg blij. Sindsdien krijg ik mijn glimlach niet meer van mijn gezicht af. Graag zou ik jullie hulp willen vragen met het berekenen van de lengte van de prille zwangerschap. Mijn cyclus is/was een puinhoop, dus daar kan ik niet zoveel mee. Laatste keer ongesteld op 6 januari. Doormiddel van ovulatietesten geen duidelijke eisprong waargenomen. Sinds 13 februari gevoelige /stijve tepels en zo nu en dan steken in mijn onderbuik. Op 16 feb. zwangerschap test gedaan, negatief. Op 23 feb. een positieve test in handen! Gisteren daarom ook nog een duurdere test gekocht, die gaf aan 1a2, dat hield dan 3a4 weken in. Wat denken jullie? Meer 3 of juist 4 weken.
Gefeliciteerd! Zou de situatie aan de VK uitleggen. Bij de eerste echo kunnen ze de exacte termijn bepalen.
'MamaPeetje' bedankt voor je reactie en de felicitatie. Ga deze week even bellen met de VK. Dacht misschien is er hier ook iemand met ervaring die hier iets over kan zeggen.
gefeliciteerd! helaas kunnen ze niet bij de 1e echo de termijn bepalen als je voor de 9 weken naar de vk gaat. vanaf 9 weken kan dat wel. Ik mocht met 7,5 week ongeveer maar toen kon ze er niks van zeggen.
Hier ook een onregelmatige cyclus. Ik heb alles bijgehouden via de biologische klok. En zo wist ik dus de dag van de conceptie. Heb jij dit niet toevallig onthouden of ergens genoteerd? Want dan kun je op internet berekenen. In ieder geval gefeliciteerd!!!
Allereerst gefeliciteerd!! Ook ik was niet zeker van de zwangerschapsduur, aangeven bij eerste bezoek VK en mocht de volgende dag al voor een echo! Had een positieve test op 20-11 en eerste echo op 13-12. Toen al een echt baby'tje te zien met kloppend hartje! Daarna termijnbepaling op 04-01 Dus zou het zeker aangeven bij eerste gesprek VK straks!
Bedankt voor al jullie reacties en antwoorden. Heel fijn. De afgelopen maanden heb ik een dagboekje bijgehouden. De noties van de afgelopen maand heb ik nogmaals bekeken. Maar helaas kan ik hier niet heel veel zinnigs uit halen. Haha Ik zal dus ff geduld moeten hebben. Maakt ook niet heel veel uit. Als het maar goed blijft gaan. Ben met de positieve test al heel blij.