Positieve ovulatie test, ben ik nu zwanger???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by femmie123, Mar 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femmie123

femmie123 Lid

Feb 26, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,
    Het volgende is er aan de hand,
    ik had zondag 10 maart een positieve ovu test, dus toen mn ovulatie gehad, ook is hierna de temp omhoog gegaan, dat is ie nu nog.
    Afgelopen woe had ik met plassen een 'veegje'roze, hierna niets meer gehad,,, (innesteling???)
    Omdat di 28 mrt pas mijn NOD is, kan ik nog geen zwangerschapstest doen, en omdat ik weet dat een positieve ovu test ook kan blijken dat je zwager bent heb ik dit net gedaan...
    Postitief!!!! Een licht streepje, maar ik zit ook nog 5 dagen voor mijn NOD...
    Zou dit een zwangerschap kunnen betekenen, of.... moet ik niet te snel juichen...
    Als ik het op google opzoek, zeggen ze: JE BET HOOGSWAARSCHIJNLIJK ZWANGER!!!!!

Wie ervaring????

2. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

Dec 6, 2012
    170
    0
    0
    Volgens mij moet het teststreepje net zo donker zijn als de controlestreep.
    Anders is de ovulatietest niet positief. Er staat bijna altijd een licht streepje.

Ik had wel een bijna positieve ovulatietest toen ik zwanger bleek. Misschien staat de foto nog bij mijn profiel. Kan je hem even vergelijken!

Hoop natuurlijk dat je zwanger bent!

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    4,203
    1
    0
    Zuid Holland
    Het zou kunnen maar dan moet er geen licht streepje staan maar een echte knal positieve streep. Een licht streepje hebben de meeste vrouwen. Ik heb altijd een licht streepje. Je temp die hoog is zegt ook niks. Mijn temp keldert pas op de dag dat ik ongesteld wordt of de dag erna pas. Zit niks anders op dan afwachten of vh weekend al een testje wagen. Zou nog niet te vroeg juichen meis.

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Als het nu nog te vroeg is voor een zwangersschapstest betekend dat mocht je zwanger zijn dit nog heel pril is en er dus nog niet genoeg zwangersschapshormonen aanwezig zijn. Als een test die gemaakt is om zwangersschappen vast te stellen dit hormoon nog niet op kan pikken, dan denk ik niet dat een ovulatietest, die gebasseerd is op een ander hormoon, dit wel kan... Ik snap dat je heel graag zwanger wil zijn, maar helaas zit er niets anders op dan nog even geduld hebben en als je de 28e niet ongesteld wordt, gooi er dan een gewone zwangersschapstest tegenaan:)

5. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ovulatietesten geven altijd twee strepen, omdat er altijd LH-hormoon in je urine zitten. Het LH-hormoon loopt sterk op bij zwangerschap, waardoor ovulatietesten vaak echt positief zijn bij prille zwangerschap. Een tweede streep zegt dus alleen dat je LH-hormoon getest hebt, wat iedereen in de urine heeft. (Bij een eisprong heb je een korte piek).

Ik duim dat een HCG-test straks wel twee mooie lijntjes geeft!

6. femmie123

femmie123 Lid

Feb 26, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmm jammer, we wachten het maar weer rustig af, is ook het beste, je maak je soms erg gek met alle tekens!!!! VRESELIJK!!!
    Nu moet ik wel zeggen dat de ovu testen bij mij wel altijd helemaal wit zijn wanneer ik een negatieve test heb.
    En nooit een licht streepje...
    Maar dat is vast bij iedereenverschillend...
    We wachten rustig af..

7. femmie123

femmie123 Lid

Feb 26, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnks Vlinder, lief!!!!
    Ik lees dat het bij jou allemaal niet mocht baten??
    Wat vreselijk voor je...

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik had een onregelmatige cyclus en omdat ik wel wou weten wanneer ik ongeveer ongesteld moest worden heb ik ovutesten besteld. toen ze binnenkwamen er direkt mee begonnen, hij was direkt positief maar de dagen erna nog steeds positief, zo naief als ik was dacht ik dat de eisprong eraan kwam..

omdat ik na een paar dagen nog steeds 2 dikke strepen had stond mijn man erop dat ik maar eens een zwangerschapstest moest doen. ik was dus al zwanger!

na de echo bleek ik nog niet eens een week na eisprong! een knallende ovutest te hebben, omdat er bij jou een licht 2e streepje is durf ik nog niet te juichen. ik had altijd een licht 2e streepje mijn hele cyclus door.

bij beide zwangerschappen heb ik een week voor nod positief getest met kruidvat tesen die van 2 voor 5 euro. dus misschien een gokje waard?

ohja
    als je 10 maart al een positieve ovutest had snap ik niet zo goed dat je dan pas de 28e je ongi verwacht? heb je zo'n lange lf?:(

9. femmie123

femmie123 Lid

Feb 26, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nou ik moet het ook gerust afwachten, maar dat is zo moeilijk, ik heb kruitvat in huis, kan een gokje wagen, maar ik wacht gewoonnog ff een paar dagen:)

Ik ben 25 febr ong geworden leeuw86, had 10maart positieve test,, dus ik verwacht mn NOD di 26maart, ik zeg het inderdaad verkeerd.

Owwww wachten is een moeilijke opgave!!!

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    spannend, nog maar 3 daagjes:D... 11 dpo zit je dan nu? spannend, ik hou dit topic in de gaten.. ik duim voor je!!

11. femmie123

femmie123 Lid

Feb 26, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Baby90..2 zwangerschapstesten gedaan.. Beide positief!!!!
    Alleen verlies wat bruin.. Wat ik zelf niet fijn.vind..
    Afwachten.hoe dit afloopt.

12. femmie123

femmie123 Lid

Feb 26, 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijkt toch dat ik zwanger bent... Dus een positieve ovu test, vertelde mij dit al vroeg:D:D

13. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    super! gefeliciteerd!

14. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Gefeliciteerd

15. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! ik had ook positieve ovu-test 6 dagen voor nod. Vond ook een beetje raar. Maar blijkt dat ik zwanger ben.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh super!
    Ik heb net een topic geopend zou je daar geen foto willen plaatsen van je ovu?

17. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    En maak je geen zorgen over het bruinverlies.
    Dat heb ik ook gehad tot weer 10 ongeveer en kindje zit er nog en gaat heel goed met de beeb.
    Bruin verlies is ook oud bloed en dat kun je krijgen door innesteling van het vruchtje,als je s.eks gehad hebt,na moeilijke ontlasting enz...
    Ik heb soms nog helder rood bloed verlies maar is gewoon van een gesprongen adertje.
    Dat heb je in een zwangerschap nu eenmaal sneller ;)
    Geniet van je zwangerschap!

Share This Page