Zie in je onderschrift dat je al eerder bloedverlies hebt gehad? Misschien nog van de innesteling of een bloedvaatje. Houd het even in de gaten en anders gewoon even je vk bellen.
Meid ik heb tot mijn 13e week met enige regelmaat bloedingen ( met flinke stolsels en al ) en je ziet we hebben toch echt een kleine meid. Het kan er ook gewoon bij horen de ene heeft dat en de ander niet. Het is inderdaad erg onzeker de eerste 12 weken, maar ook daarna ben je altijd bezorgd komt wel goed meid geniet ervan
Weet dat sommige dat hebben (bij mijn dochter zo vroeg in de zw schap niet gehad) had net weer 2 druppies bruin (lijkt wel afscheiding?) na het plassen.. en nog steeds zeurende buikpijn, nog 11 dagen tot de echo nogmaals dank voor de reacties!
och meid, veel sterkte....ik had je topic al gevolgd. Helaas zelf hetzelfde meegemaakt (mvm test was bijna niet zichtbaar toen) hoopte dat het voor jou anders zou aflopen
Oh meid dat hoeft echt niks te zeggen, heb precies hetzelfde gehad ook krampen enz! Anders vraag je een spoed echo kreeg ik toen ook!
Oh wat vervelend beebielove Heb je al een echo gehad en de bevestiging? Bloed en kramp hoeft namelijk inderdaad niet altijd een mk te betekenen.. Sterkte!
Ben nog steeds in zkh, echo dik slijmvlies verder niets drie opties miskraam, buitenbaarmoederlijke of pril maar dat kan m. I niet gezien 12 dagen geleden positie test