Ik heb het gedaan en sta daar nogsteeds helemaal achter... maar ik vond het wel zwaar. Het stinkt, en ik was toch al misselijk. Daarnaast hadden wij toen geen auto, en moesten we dus elke week met de fiets naar de Praxis om ze weg te brengen. Afhalen doen ze namelijk lang niet overal (bij ons dus niet, terwijl ik gewoon in Groningen stad woon). Ik was dus echt HEEEEL blij toen het voorbij was. Maar ik hoef maar 1 blik te werpen op een topic van iemand hier die moeilijk zwanger raakt en misschien wel baat heeft gehad bij een behandeling met het hormoon, en dan ben ik die kleinigheden vergeten. Ik ben 'gezegend' dat wij zo makkelijk zwanger zijn geraakt, ik vind het bijna mijn 'taak' om dit geluk op deze manier te delen.
Ik heb bij de eerste ook meegedaan. Kleine moeite, groot plezier voor de dames die het niet zo makkelijk hebben. Bij mij werden de flessen overigens gewoon gebracht en opgehaald 1 keer in de week. Kreeg toen ook nog is een leuk welkomstgeschenkje. Nu bij de tweede doe ik echter niet meer mee. Ik werd de laatste weken echt misselijk van de geur.
Ik heb er geen moment over na hoeven denken. Ik heb zelf hulp gehad om zwanger te worden. Ben dus alle moeders erg dankbaar die voor mij in die flessen hebben geplast!! Oke, ik geef toe het is niet al te fris maar twijfelde er absoluut niet aan om mee te doen. Het is toch ook éénmaal een wonder dat dit je mag overkomen en dat je dan ook andere vrouwen kan helpen.
ik heb alle twee de zwangerschappen hier aan mee gedaan vind het een kleine moeite plassen moet je toch en je helpt andere (aanstaande) moeders hier mee!!! overig moest ik de flessen halen en brengen
Jepperdepep, als ik straks uit m'n werk kom, belandt mijn eerste plasje ook weer in de kan haha! Ik heb met de eerste ook meegedaan en inderdaad, de lucht is soms errug viezig, maar als ik kijk wat er bij onze buurtjes in de wieg ligt... Da's onder andere het resultaat van alle mama's die in de kannetjes geplast hebben en daar doen we het voor toch?
Ik doe het ook, nog 2 dagen en mijn 'termijn' zit erop . Kleine moeite, groot plezier hoor en plassen moet ik toch! Ik gun iedereen het ouderschap en als het dan lukt door dit medicijn, dan werk ik daar graag aan mee. De flessen ruiken idd niet echt lekker, maar gelukkig heb ik niet echt last gehad van misselijkheid en dat scheelt, denk ik, een hoop.
Ik heb helaas niet mee kunnen doen. Vind t erg jammer aangezien ik er graag anderen mee had willen helpen. Ze konden het niet ophalen, het dichtstbijzijnde punt om weg te brengen was helaas 25 min rijden, zou dan dus bijna een uur kwijt zijn steeds. Dit vond ik te veel gedoe uit mijn werk.
ja ik doe ook mee, echt leuk vind ik het niet maar idd je helpt er een hoop mensen mee, is toch wel het minste wat je kunt doen denk ik. en ik hou het een beetje leuk voor mezelf door er een sport van te maken door een fles op 1 dag helemaal vol te plassen, dat red ik namelijk 9 van de 10 keer niet, dus is weer een record als het wel lukt
mieden thanks voor jullie reacties!! ik vraag mij wel nog af of het discreet is, ik wil eigenlijk niet dat de hele straat al weet dat ik zwanger ben!
Heej.. Ik heb me toevallig vandaag opgegeven voor MvM..Volgens mij is het wel discreet hoor..Ik las ergens in een post 'anonieme bus'.. Bovendien, als je het zelf wegbrengt.. Je kunt er inderdaad veel dames mee helpen, dus waarom niet?
hoihoi, Ik doe ook al vanaf 6 zwschap mee. Ik breng het zelf weg, dus dan is het heel discreet. Je krijgt ook 2 tassen waarin je de kratten kunt doen, zodat niemand de kratten ziet als je ermee over straat gaat. Het is een kleine moeite, voor een heel groot plezier! liefs, spinner
Hoiii, ik ben nu in me laatste week voor moeders v moeders..heb in totaal 8 weken meegedaan. Erg snel gegaan! Maandag is me laatste ophaaldag. En wil je dat de hele straat het nog niet weet, dan kun je ook anoniem doen.Maar dan moet je het wel naar een bepaalde plaats brengen ,en daar halen ze het dan op. en ik vond het een kleine moeite, of je het nou deoor de wc spoel,of je kunt er andere vrouwen mee helpen! En is tot week 16. gr suzanne
Ik doe zelf ook mee, eerste keer (bij 6 weken) urine ingeleverd bij een depot. Daarna werd het thuis opgehaald (de familie wist het toen). Kleine moeite en je maakt er een hoop andere dames gelukkig mee!!
Hallo Dames, Ik heb me ook aangemeld vandaag. Hoe snel komen ze voor een gesprek? Wat leuk dat je iets voor andere kan betekenen.