De titel zegt al genoeg. Nou heb al een paar dagen hier last van. Niet dat het spontaan er uit komt (ook weer wel) Maar vooral als ik knijp, sta ik er echt van op te kijken dat er toch nog best veel uitkomt. Vooral dat ik nu nog dik 5 weken moet. Nu ook veel meer last van voorweeén met enige regelmaat enz.. Hij is al volledig in gedaald zei de verlos. Dus het lijkt mij dat hij niet nog verder in kan indalen. Betekend dit dat het nu niet al te lang gaat duren of zo? Mij maakt het niet zoveel uit als hij langer blijft zitten.. Houd er al rekening mee dat hij met 41 a 42 pas zal komen. Nou ben benieuwd..
Hoi Balleke, Ik heb al lekkende borsten vanaf de 15e week ofzo. Ook dat gelig/wittig colostrum. Ben nu bijna 36 weken en lekt nog steeds. Baby is ook al ingedaald dus ik denk niet dat het echt iets wil zeggen. Maar ja elk lijf is weer anders! Succes!
Ik heb sinds vanochtend dat als ik in mijn borsten knijp dat er soort van doorzichtig substantie uit komt. Is dit hetzelfde denken jullie?
Ik heb dit ook al vanaf heel vroeg in de zwangerschap. Het is niet zo dat mijn borsten lekker, maar als ik inderdaad knijp dan komt er vocht uit. Mijn kindje ligt ook vast en is helemaal ingedaald, maar zoals je ziet loop ik al over tijd. Dus ik denk niet dat het iets zegt! Succes met de laatste loodjes!
Zou kunnen hoor tammetje81. De ene keer is het bij mij doorzichtig en soms gelige melkachtige vloeistof. Dit is heel normaal hoor. De een heeft het pas vlak voor de bavalling en de ander al heel vroeg in de zwangerschap. gr.Loes
We wachten het rustig af..haha Maar dit is de eerste keer dat ik er last van heb en vrij regelmatig op een dag. Als het maar niet meer gaat worden.
Ik heb het ook, maar alleen als ik echt soort van stuwingsgevoel krijg en in mijn borst knijp om het een beetje soepel te maken! Ja meid, je gaat steeds verder naar het einde en je borsten maken zich op voor een kindje! Zegt niks over de beval datum hoor!