Moeder voor Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Induna, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hoi
    Ik vind moeders voor moeders ook een zeer goed initiatief. Ik doe mee sinds toen ik 5.5 week zwanger was en ga mee doen tot 16 weken. Is wel even wennen dat plassen in de maatbeker en de geur is ook niet echt lekker, maar ja je moet er wat voor over hebben.
    Bij mij kwam er binnen een week iemand langs en mocht toen gelijk beginnen.
    Succes allemaal
    groetjes

2. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik heb vorig jaar toen ook meegedaan en vind het een heel goed initiatief. Vond het een kleine moeite en je krijgt er inderdaad een mooi cadeau bij. Was ook wel blij dat het met 16 weken toen klaar was hoor. Ik zou het bij een volgende zwangerschap zo weer doen.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb ook meegedaan en vond het een kleine moeite. Nu ben ik, gelukkig, ook niet misselijk geweest dus dat scheelt ook nog. Plassen moet je toch en als je iemand ermee kan helpen is dat geweldig toch?
    Bij een volgende zwangerschap zou ik het zonder twijfel weer doen!

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb 2,5jr geleden ook meegedaan en heb me nu weer ogegeven!!

ik vind het erg belangrijk want er worden veel vrouwen meegeholpen en zeg nou eerlijk hoe vaak help je je medemens tegewoordig?! dat lijkt soms wel taboe het is een ikke ikke wereld geworden dus dat ik dit kan doen zooo voelt heel goed....

het is wel even doorbijten maar dat moet je ervoor over hebben

one love one world people!!!!!

5. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    vanaf 5,5 week tot 15,5 week mee gedaan. had de eerste weken erg veel last van die geur van dat conserveringsmiddel erin (misselijkheid). ben blij dat ik het heb gedaan, ook al was ik ook wel weer blij toen ik weer gewoon normaal in de wc kon plassen :p

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb ze net gebeld en ik start (hoop ik, als de test goed is) woensdag :)

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb ook meegedaan tot week 16, en dan vanaf week 7 ofzo. Vind het heel goed dat dit gedaan word maar was het nu echt zat. Ben eerlijk gezegd blij dat ik er nu vanaf ben

8. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    nachtlampje??das zeker nieuw:) ik ben net klaar maar heb er geen gehad:)

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik doe ook mee :D Mocht al meedoen toen ik 5,5 week zwanger was.
    Ik vind het wel idd wennen om niet meer in de wc te plassen, maar in dat maatbekertje :p
    Enigste nadeel is dat ik ze zelf moet wegbrengen op me fietsje 8)

Ik heb ook voor het boek gekozen en heb een foto lijstje gehad voor mijn eerste echo!

10. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    de flessen worden toch opgehaald bij je?!

11. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Ik heb me vorige week opgegeven, er komt morgen iemand langs om alles even door te nemen.
    Ik heb 2 vriendinnen die al erg lang bezig zijn en ik weet hoe moeilijk zij het vinden en als ik dan op deze manier kan helpen dan doe ik dat graag:D

12. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik doe nu voor de eerste keer mee. Ben al 2 weken bezig. Ik heb er niet zo'n moeite mee, maar ik ben dan ook niet erg misselijk. Mijn vriend vraagt zich nu al wel af hoe lang het nog gaat duren. Ik scheen 's nachts al veel lawaai te maken als ik naar de wc moest en nu maak ik nog meer lawaai.

Ik vind het een kleine moeite en ik was binnen 2 maanden zwanger. Ik hoop iemand anders ook een kans op dit geluk te geven!

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @miss c: Nee, in woon in Friesland en daar moet iedereen het zelf wegbrengen naar een depot in de buurt.
    Heeel handig :p
    Maarja het is voor een goed doel ;):D

14. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ow vandaar, maar net je wat je zegt het is zeker voor een goed doel!

15. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Doe ook mee met MVM.
    Ik vind het een goed initiatief en tja plassen moet ik toch dus voor mij kleine moeite om het op te vangen. ik mag nog 5 weken meedoen.

claire1978: Je hebt het in ieder geval geprobeerd!top!
    toen ik tegen mijn vriendin vertelde dat ik mee ging doen met MVM zei ze gelijk: “bleeeeeh now way dat ik in mijn urine op ga vangen.” Op dat moment niet gereageerd. (ze is nl zelf ook druk bezig om zwanger te worden) dus na een kwartier gevraagd; wat doe je als het niet lukt om spontaan zwanger te raken en er zijn medicijnen die de kans vergroten wat doe je dan? “Jah dan ga ik die medicijnen gebruiiken natuurlijk” en ik daarna alleen maar gezegd; nou dan mag je blij zijn dat er zwangeren zoals ik zijn die wel hun urine opvangen!

16. Induna

Induna Actief lid

28 apr 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat doen er veel mensen mee.. Goed hoor!

Ik heb me vorige week aangemeld (vrijdag) en ze komen vanavond al langs voor info enzo.. Lekker snel dus!
    Ik hoop dat ik het al die tijd volhoud (met die lekker conserverings geur).. ik begin namelijk nu wel klachten te krijgen :p
    Maar het is voor een goed doel!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hm ik kan het jullie wel vragen. Welk boek krijg je kado als je meedoet? Twijfel tussen het boek en de dvd.

18. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    bij mij hebben ze zoiezo iets niet goed gedaan. ik had de dvd uit gekozen dus die kreeg ik thuis in de bus. daarbij kreeg ik ook het fotolijstje omdat ik me zo vroeg aan had gemeld. na een week kreeg ik weer een fotolijst en toen ik een paar weken geleden klaar was kreeg ik nóg een fotolijst én nog een dvd..
    dus nu heb ik 3 fotolijstjes :D en 2 dezelfde dvd's

19. Induna

Induna Actief lid

28 apr 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha Silly88, kadootjes genoeg dus :p Beter zo dan niks krijgen...

20. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Ik wilde ook graag meedoen dus heb me aangemeld met 5 weken. Een paar dagen later kwam er al iemand langs maar helaas, bij het invullen van de vragenlijst kwam ze erachter dat ik helaas niet mee mag doen.. Wanneer je geopereerd bent aan een hernia KAN (hoeft dus niet) het zo zijn dat doordat er een naald in is ingebracht in je ruggewervel dat het lichaam antistoffen aanmaakt en deze mogen niet gebruikt worden. Helaas, vind het echt jammer, had graag andere vrouwen met een kinderwens geholpen..

Deel Deze Pagina