Ik heb in de 13e week voor het laatst in zo'n fles geplast...gewoon omdat de transporteur steeds niet kwam opdagen en ik dus geen nieuwe flessen had. Ze staan trouwens nog steeds hier want ik heb al bijna twee maanden geen mannetje van MvM meer gezien en ik kan ze zelf niet weg brengen. (want alleen op maandag en dan werk ik) Volgens mij is het spul nu flink 'over de datum', vind het zo zonde! :x Die nieuwe transporteurs doen gewoon hun werk niet!
@ s1986: Nee hoor, op mn werk kon ik heerlijk zitten Ik deed het alleen 's ochtends en 's avonds. 's Nachts deed ik het ook niet omdat ik het licht niet aan wilde doen..
Ik ben gisteren begonnen en nu al weer een fles vol, gaat echt snel zeg, moet ook wel veel plassen en drink veel. Maar goed, ben benieuwd hoe het gaat de komende tijd, hoe ik het vol ga houden. Moet niet vergeten het elke keer weg te zetten voordat ik bezoek krijg, wil het nog niet aan iedereen vertellen, hahaha.
Hier ook pas begonnen. Wij hebben boven en beneden een wc. Dus ik zet de blauwe fles alleen boven neer. Als het goed is, komt daar toch geen bezoek.
ik doe ook mee met MvM! heb zelf ook gebruik moeten maken van de Pregnyl wat word gemaakt van al die plasjes, en nu kan ik eindelijk wat terug doen, en andere mensen helpen!
ik doe ook net mee 2.5jaar terug ook al meegedaan beviel goed helemaal het idee waarvoor je het doet!!!
Natuurlijk heb ik meegedaan! Vind het zelf heel egoistisch als je dat niet doet! Je kan er mensen mee helpen,die ook graag een wondertje willen! Dus bij mijn zoon heb ik meegedaan en nu dit keer weer! Ben net klaar! En die geur...tja....ik hou altijd me adem in als ik het in de fles giet...deksel erop,en je ruikt het bijna nie meer... Ik ken iemand die wel daardoor zwanger is geraakt,maar nu zelf niet mee doet! Snappen jullie dat? ik echt niet!