moeder voor moeders!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ssaarr, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Alternatieven voor pregnyl... Ja, die zijn er. Alleen veel en veel duurder omdat ze synthetisch gemaakt worden... Urine blijft gewoon nodig. Je ziet het bij alle vruchtbaarheidsbehandelingen: synthetisch gemaakte hormonen worden bijna niet meer vergoed door de verzekeraars...

2. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Zoals ik het lees keurt MvM het wel af, maar hebben ze geen directe invloed op wie het product afneemt en waarvoor het wordt gebruikt. Wordt dus gewoon keihard aan verdiend hoor, want blijkbaar stellen ze deze eisen ook niet. Wat ze héél makkelijk zouden kunnen als ze willen, want ze zijn de enige toeleverancier. En hoe komen ze anders aan hcg?! Dat is synthetisch zo goed als niet te produceren, dus dat komt echt wel 1:1 van de urine ingezameld door MvM.
    Al zou ik er zelf inderdaad wel aan mee doen omdat er anders ook niks overblijft voor de goede doeleinden, en daar gaat het om. Maar ik zie het dus niet als een soort van liefdadigheidsinstelling; het is een dikke moneymaker binnen de farmaceutische industrie, en het product zal gebruikt worden voor hetgeen waar ze het meeste aan kunnen verdienen. Kun je nagaan, als het niet voor dieetpillen/varkens etcetera wordt gebruikt, hoeveel er over zou blijven voor dames die graag zwanger willen worden, en hoeveel dat dan dus zou schelen in de kosten, immers veel meer aanbod.

Deel Deze Pagina