Ik zit in dubio of k last van de warmte heb (waarschijnlijk wel) Maar herken de klachten niet. Weer heel moe alles voelt zwaar, hoofdpijn en sterretjes zien. Ben niet duizelig maar zie soms echt wiite vlekken vor mijn ogen dansen. Ook meer kortademig. wat denken jullie hoort dit bij last vd warmte of zal dit iets met mijn bloeddruk zijn?
Zo warm is het op het moment nog niet dus ik zou geen risico's nemen. Verminderen de klachten echt snel als je koeler zit? Zo niet dan zou ik ff overleggen met vk
nee niet echt eigelijk. Kijk t weekend nog aan en dan bel ik t zh wel even wat ik moet doen en of t verstanddig is om langs te komen. vooral de vlekjes vind ik raar. Is mijn vierde zwangerschap maar ken t gewoon niet, vandaag overigens maar een x vlekjes gehad de dagen ervoor meerdere xren, zo 4 a5 x per dag, duurt ook maar even en dan is t over. echt raar''
Nee,niet t weekend aankijken! Ik kreeg de laatste keer een flyer mee van de VK met deze symptomen erop voor hoge bloeddruk en er werd me op het hart gedrukt dan direct te bellen ook in het weekend (en nier een afspraak af te wachten ofzo) bellen dus.
Ik heb wel last van de warmte, maar zit nu ook in de laatste weken van mijn zwangerschap. Mijn klachten zijn wel iets anders als die van jou. Ik heb het echt WARM, maar heb ook 15 kilo extra bagage (dat zal jij niet hebben met 15 wkn zwangerschap) en ik heb last van oedeem, waardoor mijn voeten en onderbenen wat opzwellen en pijnlijker zijn na een voetentocht. Ik zit aan het einde van de middag dus niet graag in het zonnetje, maar liever binnen met de voeten omhoog. In jou geval zou ik contact opnemen met de arts of vk
Balen Hoe laag was je bloeddruk? Ik heb dezelfde klachten (en met hitte veel erger) met een te hoge bloeddruk.. Je kunt je er goed beroerd van voelen!
pfff t is telefonisch gegaan. ze vond t niet nodig dat ik lang kwam omdat ik geen hoge buikpijn had of vocht vast hield. dus geen idee, weet wel sinds vandaag dat ook mijn suikerspiegel schommelt. vanavond was ik ineens misselijk en duizelig heb wat snoepjes genomen en voelde me gelijk iets beter. t is wel vaag allemaal over 2 week controle... hoge bloeddruk is ook niet leuk! bij mijn laatste controle was de bloeddruk 128/72
Wat vaag dat je niet even langs mocht komen, of dat zij niet even naar jou kwam.. Bloeddruk opmeten is zo gedaan en door de telefoon zeggen waardoor iets veroorzaakt wordt, lijkt mij héél lastig Ik heb overigens ook geen hoge buikpijn, maar wel verhoogde leverwaarden (eiwitten in m'n urine).. Denk ook niet dat je dat echt uit kunt sluiten door het ontbreken van één symptoom. Als je je niet goed voelt of het niet vertrouwt, gewoon nog een keer bellen he?
ja dat doe ik ook. Ik voel me vandaag goed en ben maar begonnen aan de zoute drop. Kijk t nog even aan en anders bel ik weer. nog anderhalf week tot controle. Gelukkig angelsound in huis. stelt je toch iets gerust.