Hoi Als het goed is komt vandaag moeders voor moeders en ik moet bekennen dat ik weinig thuis was en het een paar keer bent vergeten, en ik vind het zo genant om maar een halve fles in te leveren. De rest van de krat is leeg dus voelt lekker ligt. Ik wil liever dat ze gewoon een weekje overslaan en volgende week komen.. Weet jullie waar ik dat kan melden? Of moet ik gewoon doen alsof ik niet thuis ben.. Ik heb zo'n medelijden met die man die elke keer langs komt (vraag me niet waarom, heb hem nog niet eens gezien maar die stem is zo aardig).. Hij heeft mij ook en de DVD en het Boek gegeven..(aan mijn vriend, die doet de deur steeds open als ze eraan komen) Plus hij loopt ook altijd naar boven ipv dat wij naar beneden komen. Ik heb het erg te doen met die man hahahah moet er zelf om lachen... Wat moet ik doen? Groeten
Gewoo meegeven denk ik, je kan dit niet nog een week bewaren lijkt me, en j bent vast niet de enige hoor!
Gewoon die ene flles inleveren en je absoluut niet lullig voelen hoor! Alle beetjes helpen en de urine die je wel verzamelt hebt kun je beter meteen inleveren, da's het beste voor de urine zelf.
Ik denk ook dat je het 't beste mee kan geven, omdat de urine misschien te oud wordt, ondanks dat er een conserveringsmiddel inzit. Ik heb ook weleens weken gehad dat ik heel weinig urine inleverde, omdat ik gewoonweg weinig thuis was... Beter iets dan niets toch? Ik denk echt niet dat die man zich daarover zal verbazen. Maar je kan voor de zekerheid ook het telefoonnummer bellen dat je van de informatrice hebt gekregen.
heb jij maar 1 krat?ik kreeg altijd 2 kratten voor 1 week! anders moet je voor elke dag een nieuwe fles gebruiken dan lijkt het wat meer.........
Ik heb ook 2 kratten maar krijg maar 1 krat vol hoor.. Ik werk fulltime, ben om 7 uur thuis en lig om 9 uur in me nest!
Ik zit in dezelfde situatie als jij, maar ik pak gewoon voor elke dag een nieuwe fles en dan zit in elke fles een beetje Ah joh, t maakt niet uit hoeveel erin zit! Het is al goed van je dat je uberhaupt meedoet. Ik weet zeker dat MvM erg blij met je is!
ja gewoon doen he, volgens mij heb ik maar 1 plasje.. Maar ja kan gebeuren, kon ook een weekje ''ertussen uit zijn''. Hihi
Je kunt je krat gewoon meegeven hoor. Alle beetjes helpen. Ik krijg ook 8 flessen voor een week, en ze hebben mij toen gezegd dat je voor iedere dag een nieuwe fles moet pakken.
ff een vraagje tussendoor, heb me net aangemeld bij Mvm. Moet je zo'n fles dan helemaal volmaken? Of iedere dag een andere fles gebruiken? En komt er iemand langs of krijg je telefonisch vragen? jessica
er komt iemand lang die je de uitleg geeft maar je moet gewoon elke dag een nieuwe fles gebruiken en ik heb ook wel eens weken dat ik bijna niet thuis ben en dan lever ik gewoon de 2 kraten in maar dan kan er echt maar in 2 flessen een beetje urine inzitten.
Ik had et zelfde, maar leverde de lege flessen ook gewoon in hoor! Krijg jij 2 kratten? Totaal 8 flessen.... Anders kun je aangeven bij je contactpersoon van MvM dat je maar 1 krat wil, met 4 flessen dus.... Heb ik toen ook gedaan. Mona
Ik krijg ook twee kratten maar vind dat ik maar weinig plas en dan ben ik hele dagen thuis / kantoor.... of zijn die flessen zo groot haha ze lijken in elk geval mega, maar goed ik weet niet wat normaal is qua volmaken van een fles. Elke beetjes helpen inderdaad en kan zo eens gebeuren dat je minder thuis bent dan normaal.
Ik krijg 2 kratten (8 flessen) en spaar best wel wat urine op als ik thuis ben, maar soms ben ik zo misselijk dan durf ik de fles niet eens open te doen Bij mij zit in iedere fles op zijn minst mijn ochtend urine (blaas is behoorlijk groot) dus dat is behoorlijk wat, maar volle flessen haal ik nooit. Volgende week zijn we een weekendje weg, dan spaar ik dus niets op die dagen, geen ramp gewoon een aantal lege flessen inleveren. Alles wat je opvangt is meegenomen zeiden ze mij, beter iets als niets
Sorry misschien een domme vraag, maar waarom leveren jullie je urine in en bij wie en waar is het goed voor?. Als het voor een goede doel is ofzo..... wil ik het ook wel doen