Moeder voor Moederss vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    @ emel.

nee hoor geen domme vraag daar zal jij waarschijnlijk nog niet van hebben gehoord.
    Moeder voor moeders de naam zegt het al moeders die andere toekomstige moeders willen helpen.
    Het is natuurlijk zo dat niet iedereen het voorrecht heeft om zwanger te worden en sommige hebben daar hulp bij nodig d.m.v. een hormoon.
    In je urine zit de eerste 17 weken het HGC hormoon, deze zit wel de hele zwangerschap in je urine maar tot week 17 het meest en het hoogst.
    Dit halen zij eruit en gebruiken dat voor medicijnen om andere vrouwen dus te helpen.

Ik heb het ook twee keer gedaan .

xxx Jet

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Heb me gister aangemeld en werd gister avond al gebeld ;)
    Ze is net een uurtje weg!
    Krijg donderdag de kratten :)

jessica

3. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hier ook geen volle kratten hoor, neem wel elke dag een schone bus om stank te voorkomen.

Gr

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als ik een hele dag thuis ben en drink lekker door dan krijg ik met gemak een fles vol :confused:
    Bij mij zeiden ze dat ik de lege/niet gebruikte flessen uit het krat mocht halen dan namen ze die niet mee, ze willen geen lucht vervoeren zei ze.
    Je krijgt dan een nieuw krat min het aantal dat je gehouden hebt.
    En iedere 24 uur een nieuwe fles nemen.
    En als het niet vol is, dat ook kan niet als je werkt of een dagje weggaat.

5. Sijke

Sijke Bekend lid

ik ben inmiddels al weer gestopt met de groene bussen. Ik kreeg ook 2 kratten en ben overdag op mijn werk dus kreeg de kratten ook niet vol. En met al die miniplasjes overdag schiet het ook niet op. Dus deed ik gewoon een aantal keren urine in die potten (bijv. van 's ochtends, dat is gelijk lekker veel) en 's avonds nog een paar keer. Maar niet voor ieder druppeltje dat gehannes.

Deel Deze Pagina