na de gemeenschap had ik zo een buikpijn, het was echt hard geworden en deed een vreselijke pijn, dat ik zelfs huilde, ik kon niet zitten, of liggen noch rechtstaan. het duurde zeker wel een 10 minuten voordat het wegtrok en dit heb ik bijna twee keer achtermekaar gehad. is dot normaal? en heeft iemand dit ook weleens meegemaakt>?
Niet meegemaakt, maar ben nog lang niet zo ver als jij. Hoop het zo te lezen ook niet mee te maken... Heb altijd begrepen dat harde buiken GEEN pijn mogen doen. Misschien even vragen aan de vk.
Jawel hoor. Ze doen hier zo vaak pijn. Zeker als je tegen het einde loopt, zijn het vaak gewoon oefenweeen en reken maar dat je die voelt. Maar dat je 10 minuten lang vreselijke pijn had, heb ik nog niet eerder gehoord. Dat zou ik wel even navragen.
ja ik schaamde me eerlik gezegd om weer te bellen zo laat, ik denk dat ze toch gaat zeggen ja je hebt ook net gemeenschap gehad enzovoorts.
je moet je nooit schamen hoor, het is hun werk om naar je te luisteren en je te woord te staan en zonodig te onderzoeken, gewoon bellen hoor, hoe is het nu dan? is het weg?
ja het si nu gelukkig wel weg. de baby beweegt ook ensow, dus ik denk mischien dat het wat te ruig aan toe ging ofzo? ik heb dit nooit eerder meegemaakt ook niet bij mijn eerste zwangerschap.
Karima Hier daar deze zwangerschap ook echt last van.... Zeker als ik gekomen ben en bij t ene standje ook meer als bij t andere.... (al is nu niet meer veel mogelijk ) probeer dus niet te komen... (omgekeerde wereld).... Bij mij blijft de pijn ook heel lang "hangen" en kan dan ook echt niet bewegen.... laat staan lopen... Een tweede zwangerschap is toch gevoeliger wat betreft oefenweeen etc. en mijn vk zegt dan ook regelmatig dat ik niet mag vergelijken met de eerste.... elke zwangerschap is anders...