Echt geen denken aan. heb best een goede band met mijn ma. Maar ze is zo'n stresskip. Wilde haar vroeger al niet bij wedstrijden hebben (heb schoonspringen gedaan) Dan ging mijn pa mee. Mijn moeder gaat heel overdreven doen.. En daar kan ik niet zo goed tegen. Bij mijn eerste bevalling heeft mijn vriend me erg goed bijgestaan. Die blijft ook de rust zelfe dus dat is fijn. We zullen zien hoe het nu loopt.
Mijn moeder is er bij geweest. Lag niet in de planning, maar op HET moment totaal geen problemen mee. En zij super trots dat ze erbij heeft mogen zijn en navelstreng mocht doorknippen.
Mijn moeder was er bijna bij geweest. Gelukkig was manlief nog op tijd. Achteraf nog weleens over gehad met mijn moeder en ze gaf zelf aan dat ze het niet fijn vond om haar dochter zo te zien. Ik vond het ook niet prettig ondanks goeie band met mijn moeder. Dus van beide kanten moeder niet bij de bevalling.
Mijn moeder of schoonmoeder niet, zou er ook niet aan denken manlief en ik hebben besloten dit samen met mijn beste vriendin (die ik als een soort moeder zie) die er altijd voor mij (ons) is te doen