Camping heeft een rekenfout gemaakt, 21Oktober 2011 vergaat de wereld in 1 keer...Dus we hebben de tijd om ons er klaar voor te maken
Hij had voor de voorspelling van 21-5-2011 ook toch nog een andere datum voorspeld? Hij vergist zich wel vaak...
Jah 1994 Zouden we ook vergaan...Wedden dat er weer duizenden mensen zijn nieuwe voorspelling gaan geloven...
jaaa daahaag das de dag dat ik WIL bevallen misschien zullen jullie dan wel n knal horen die niet te plaatsen is , dat zijn dan mn vliezen incl tsunami
*zucht* ik word nu zo onderhand wel héél moe van die gast... volgens mij heeft hij een cursus gevolgt 'hoe zet je jezelf voor schut' ....
kunnen ze die man niet opsluiten??? Lees dat in America al weer duizende billboards hangen met die datum ... :x
nou inderdaad, opsluiten en geen gehoor meer aan geven. ik wordt een beetje moe van die kerel, snap echt niet dat er mensen zijn die hem geloven
Als ik die andere topic lees word ik echt misselijk van dit soort berichten. Dit soort mensen kicken erop om het leven van duizenden (dom)gelovigen kapot te maken. Waarom wordt dit eigenlijk toegestaan? (niet dat je iemand mag verbieden om iets te voorspellen, maar dit lijkt heel erg op een sekte)
haha ik moet wil en zal op deze datum bevallen ben dan wel 6dagen overtijd maar boeit me niet die heb ik nog tegoed van de jongste die kwam 3 weken eerder als ze nl op 21-10 geboren word zit ze precies tussen haar broers in 17 en 25 oktober
Vergaat hij alweer? Die man is gewoon ziek en oud!!! Als we 21 oktober voorbij zijn heeft hij vast weer een andere datum!! Om gek van te worden 21 december 2012 zou ook al de wereld vergaan. Het zijn allemaal voorspellingen. Ze maken mensen zo we gek en bang, zucht....
Volgens mij is de grote droom van die vent om de dag des oordeels mee te maken. En aangezien hij al 90 is, moet die dag maar opschieten! Stel je voor dat meneer de predikant 'gewoon' doodgaat? dat kan toch niet? Dan mist ie de vlucht naar de hemel!