wow wat was die pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

vanmorgen toen ik opstond moest ik erg plassen ik had zo'n enorme buikpijn .
    ik ben daarna op t bed gaan zitten en t bleef pijn doen .
    t was een enorme pijnlijke ongi gevoel zat echt krom.
    blaas ontsteking kan t nie zijn daar hebben ze vorige week al op getest toen had ik t ook al maar minder als vanochtend !
    ik snap echt niet wat t is . ik dacht meteen t ergste !
    nu is t wel weer gezakt .
    maar wie heeft dit ook en dan voorname sochtends als je moet plassen ?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ja, heb ik regelmatig gehad en ook rond de 8 weken. deed zoveel pijn dat ik dubbelgeklapt ging liggen of zitten en echt even niet kon praten. na 10 weken werd het minder en met de baby is alles goed!

mijn moeder heeft het trouwens ook alle zwangerschappen gehad.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Herkenbaar!
    Ik heb t ook zo nu en dan....bij mij komt t ook vaak door mijn darmen.
    Als ik drang krijg om naar t toilet te gaan, dan krijg ik toch ineens kramp. Dan moet ik de pijn echt ff weg zuchten.
    vannacht werd ik er gewoon wakker van, was alleen lucht

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja die buikkrampen heb ik ook gehad die kunnen echt pijn doen !
    Dat komt omdat je stoelgang moeilijker wordt als je in verwachting bent

5. happymama

mijn stoelgang is goed en t was een echte pijn in mijn onderbuik heel laag dus denk niet van mijn darmen !?
    maar alvast bedankt voor jullie antwoorden.
    ik hoop dat t nie te veel betekend

6. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja dan is het zoeken, ik denk ook dat het niet ernstig is .. anders als je niet rustig word gewoon vk bellen daar zijn ze voor

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik had het ook echt in mijn bm, zolang je geen bloed verliest zal alles wel oke zijn denk ik.

8. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik heb dat ook gehad met plassen die eerste weken.
    Ik denk dat je dan je blaas weer voelt krimpen waar je baarmoeder op reageert.
    Een soort blaaskramp idee, zegt het je wat?
    Als je hebt geplast krimpt je blaas weer en dan moet alles weer op z'n plekkie komen.
    Bij mij is het nu sinds een paar weken over.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb dat ook als mijn blaas echt heel vol was, lijkt wel of alles weer op zijn plek moet "vallen" dan dus optijd naar de wc gaan moet misschien wel schelen...

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ik heb dat ook als ik in de ochtend wakker wordt en mijn blaas vol is. Als ik naar de wc ben geweest is het weer goed.

11. ElsbethM

ElsbethM Actief lid

1 mrt 2009
    107
    0
    0
    Ik heb dat ook 2x gehad, ook 's ochtend net voordat ik opstond.
    Ik was toen rond de 7 weken. Ik heb de VK gebeld (ik herkende het niet van mijn eerste zwangerschap) en zij stelde me gerust dat dat normaal is voor het aantal weken: de baarmoeder is aan het oprekken en bij de tweede schijn je dat meer te voelen. Ze zei er ook bij dat als ik het nog veel vaker zou hebben en het niet weg zou zakken ik wel gelijk moest bellen.

Ik zou dus wel even bellen, voor je eigen gerustheid. De VK weet je toch beter gerust te stellen dan iedereen hier op het forum!

Succes!

12. happymama

bedankt dames
    ik denk dat t toch dan de volle blaas die leeg opt is en dat ie krimpt!
    t was daar na een stuk minder en even daarna weg.
    word t erger of meer dan bel ik de vk meteen

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja daar dacht ik eigenlijk ook gelijk aan dat je blaas vol is. Als je het niet vertrouwd gewoon even je vk informeren.

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb dit elke ochtend omdat mijn blaas dan heel erg vol is en dan doet het pijn.
    Ook overdag als ik heel nodig moet plassen.

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik heb het ook, een aantal keren per dag! Maar of het van mijn blaas komt weet ik niet?! Kan ook goed darmen zijn, of baarmoeder! Het voelt heel erg alsof gedurende 5 minuten alles bij elkaar geknepen word, echt heel pijnlijk! Ik ga dan op het toilet zitten en na 5 a 10 minuten zakt het weer...Ik vind het wel heel eng hoor! heb er al anderhalve week last van...

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik heb ook heel vaak in het begin die buikpijnen gehad. Echt in mijn baarmoeder ja.
    Op een keer was het zo erg dat ik de vk gebeld had.
    Zij zei dat het waarschijnlijk komt door het verschuiven van de baarmoeder, en dat het allemaal aan het groeien is.
    Nou heb ik sowieso al een gevoelige baarmoeder, altijd al gehad, dus ik voel zoiets nogal snel.

17. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    hallo,

toen ik 10 weken was had ik hetzelfde als jou, lag dan ook echt krom en te tieren van de pijn, had nog nooit zo een pijn gevoeld. naar kraamafdeling geweest, ben onderzocht en het was bandenpijn moest erdoor zeiden ze, natuurlijk is mn baarmoeder een beetje groter daar er twee zijn maar kijk ben ondertussen 24 weken.

Deel Deze Pagina