Moeder wordt 50, wilt absoluut geen groot feest of rare dingen, tips gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Miranti, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hoi hoi,

De titel zegt het al. Mijn moeder wordt binnenkort 50, volgende week al. Nu heeft ze altijd geroepen dat ze echt geen zin heeft in grote feesten of rare dingen doen. Dat begrijp ik. Ze wilt het ook echt niet hebben en we maken haar er ook echt niet blij mee. Wel weet ik zeker dat ze het super leuk vindt om gewoon een leuke en gezellige dag te hebben. In de avond krijgt ze gewoon thuis alle visite. Nu wil ik overdag wat leuks doen en haar smorgens dus als verrassing ophalen samen met mijn zusje. Ik zoek iets wat je niet zo even elke maand gaat doen. We gaan dan met zijn 3en en mijn baby. Wie heeft er goede tips! Ze houdt niet van de sauna.. En ze kan geen sportactiviteiten doen ivm lichamelijke klachten. :)

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.303
    2.583
    113
    Ga uitgebreid high tea doen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Lekker een verwenmomentje. Schoonheidsbehandeling en een high tea of lekker lunchen.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wilde ik ook zeggen :)

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Met haar high teaën Rn vervolgens een mooi setjekleding kopen voor de avond en naar de kapper.... Gewoon even lekker verwennen.

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    High tea had ik inderdaad al in gedachten! Misschien weet iemand een leuke plaats waar je misschien zelfs een combi kan doen met workshop ofzo?

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik lees 's avonds visite en lichamelijke klachten. Ik persoonlijk zou dan dus niet iets gaan doen want ik zou mijn lijf willen sparen, huis beetje doen en rusten voordat visite komt. Nu weet ik niet in hoeverre dat van toepassing is maar hou daar wel rekening mee.

Verder een high tea bijv.

8. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Je kan haar ook verrassen met een high tea thuis.
    Zelf lekkere dingen maken/kopen en gezellig thuis blijven.
    Is niet druk en dan spaart ze haar lichaam voor de avond.

9. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ik bedoel dat ze sportieve activiteiten niet uit kan voeren en dat dan te belastend wordt. En ja zo'n dag is wel drukker dan een andere verjaardag, maarja wel zo leuk om wat te doen. Daarom ben ik ook op zoek naar iets gezelligs en niet lichamelijk te inspannend. Dus we houden er ook wel rekening mee.

10. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Overigens denken jullie misschien wel dat ik het zo laat pas regel. Dit komt omdat we haar verjaardag eerst niet konden gaan vieren ivm ziekenhuis opname voor operatie. Maar dit is nu pas later.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.242
    16.618
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou een leuke high tea doen of een luxe brunch buiten de deur en dat gaat ze echt wel leuk vinden.

12. Myon

Myon Lid

4 jun 2014
    20
    0
    1
    NULL
    NULL
    Misschien 's morgens door de bakker oid een ontbijt laten bezorgen? Viel bij mijn ouders goed in de smaak toen.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Welke regio zit je?

Ik vind de high tea uit het Amstel hotel geweldig. Prachtig uitzicht en heerlijk eten.

Een rondvaart vind ik ook vaak leuk en dan eventueel daarna dan high tea.

14. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Lekker uitgebreid brunchen, dan kan ze middags nog even uitrusten. En dan doe jullie het huishouden en de halen de kleine dingen voor de visite.

15. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Een high tea is altijd leuk en gezellig.
    En eventueel een leuke fotoshoot laten doen van haar en haar dochters? Weetniet of ze dat leuk vindt?

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.154
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij Intratuin kun je ook een high tea doen. Voor mijn schoonmoeder is dat het toppunt van een leuke dag. Lekker neuzen en lekker eten.

17. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Als je moeder een beetje creatief is (of wil zijn) kan je ook cupcakes decoreren. Ik heb dat in Amersfoort een keer gedaan en dat was heel leuk. Het duurde ook wel de hele middag en we hadden er een high tea bij. Je had dan lekker gegeten en je mocht je eigen versierde cupcakes mee naar huis nemen.

Als je echt je moeder een plezier wil doen kan je misschien haar op pad sturen met je vader om uit eten te gaan (of met het hele gezin, ik ken je situatie niet) en dat je zorgt dat jij of iemand die je kent het huis mooi op orde maakt en versiert zoals zij het mooi vindt.

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Fotoshoot met alle kinderen en kleinkinderen erbij.
    Dagje naar een leuke stad, bijvoorbeeld met een stadswandeling of rondvaart. Den Bosch, Utrecht, Deventer of Zwolle bijvoorbeeld. Ik weet niet uit welke regio je komt.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vindt ze dat wel fijn om dezelfde dag als dat ze her viert iets te doen? Ik sta dan altijd in de keuken en heb dan echt geen tijd voor andere dingen ;)

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    TS in welke regio woon je? Bij ons in de buurt zijn erg leuke activiteiten voor zo'n dag, maar weet niet of je uit de buurt komt :)

Deel Deze Pagina