Ben inspiratieloos! Mijn moeder wordt binnenkort 60 en heb geen cadeau ideeen. Wil haar echt verassen, want ik vind dat ze dat echt verdiend! Ik weet dat ze een mooie foto van mijn zoontje wil, die ze dan als behang in de gang wil. Maar ben nu bijna uitgerekend en het lijkt mij leuker om later mooie foto's van mijn 2 kindjes te laten maken en die dan te gebruiken. Dus dat wordt dus een cadeau te goed. Maar nu nog een cadeau die ik wel op de dag zelf kan geven.. Wie weet iets origineels?? Bedankt alvast voor het meedenken!
Heb je ook broers of zussen? Dan is het misschien ook leuk om samen met hen op de foto te gaan, door een fotograaf een mooie foto laten maken en deze afdrukken op canvas. Verder misschien een uitgebreid verwenpakket voor erbij. Mooie mand helemaal volstoppen met dingen die zij leuk, lekker of mooi vindt.
Mijn moeder wordt dit weekend ook 60. We geven haar een middagje taarten maken kado en de (schoon-)dochters gaan gezellig mee.
Wij hebben via www.jilster.nl een superleuke (en persoonlijke) glossy voor mijn moeder (die ook 60 werd) gemaakt. Wel veel werk. Maar ze was mega ontroerd! En alvast gefeliciteerd!
Heb gelijk even op de site gekeken, lijkt me erg leuk. Super origineel ook. Vond het ook meteen een super leuk cadeau voor mijn vriendin die binnenkort gaat trouwen!