Hallo... Ik heb een "probleem"...niet echt een groot probleem hoor maar weet niet way ik hiermee moet. Een vriendin van me (eerst een collega) had me altijd beloofd om me een keertje gelnagels te zetten ook omdat ik een paar keer voor haar ben komen werken zodat zij naar een cursus ervoor kon gaan. Nou nu is het vandaag zo ver, en ik sms haar uit fatsoen hoeveel ik moet betalen.(ze had toen gezegd dat ik t gratis kreeg maar ik vond dat ik t nog eens moest vragen) Smst ze net terug dat ik 35 euro moet betalen... Mijn punt is nu: Ik vond het gewoon leuk om een keertje nagels te laten zetten...maar ik vind het niet noodzakelijk en vind daarom 35 euro teveel geld. Want als zei dat niet had gezegd had ik niet eens nagel gehoeven! Wat zouden jullie doen?
Niet gaan.. En zeggen dat je geen idee had van de kosten en dat je daarom 35 euro eigenlijk wel veel geld vind..
Ja misschien wel maar doen.Het gaat me nog niet zozeer om het geld.En ik weet ook dat 35 euro niet veel is voor nagels. Maar voor een keer voor de leuk vind ik het wel zonde. Maar het ergste vind ik nog dat ze me het zovaak beloofd heeft en nu ineens geld gaat vragen...
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, even smsen hoeveel het kost.. Om te checken of het nog steeds gratis was.. Maar als ik jou was, zou ik dan terug smsen dat je vriendin toendertijd beloofd had dat het gratis was en dat je er liever vanaf ziet nu het geld kost. Gewoon op een vriendelijke manier! Succes! xx
Ja daar dacht ik ook al over...maar ja is zo vreemd omdat ik al gevraagd heb hoeveel t kost! AAAAAAAAAAAAH weet t niet...pff voel me er gewoon ellendig van!
Ik zou zoiets terugsturen:"zo, is dat tegenwoordig zo duur.. als ik dat had geweten" (En er eventueel achteraan: ik neem aan dat dit zelfs nog je vrienden prijsje is?) Off topic: Onze zoontjes zijn precies even oud!
Weet je wel zeker dat ze toen gezegd heeft dat ze het gratis zou doen? Of vraagt ze normaal gesproken misschien meer en geeft ze jou nu korting? Als je het teveel geld vindt moet je het sowieso niet doen meid. Ik zou dan iets terug sms-en in de trant van: "Sorry,maar dat kan ik nu niet missen dus ik moet helaas afzeggen,misschien een ander keertje".
hihi dat had ze er dus nog bijgezet: Normaal vraag ik 50 euro voor een set, maar jij krijgt het voor 35 euro (dat kost normaal t bijwerken)... Vind het echt niet zo leuk... Zou zoiets nooit doen...zet zelf extensions maar als ik zeg tegen iemand ik zet ze je gratis dan ga ik achteraf niet ineens geld vragen Is jouw zoontje ook de 14de geboren?
Ja ze heeft het toen zeker gezegd vaker zelfs. Want zelfs collega's zeiden van Oja..dat had je nog tegoed... Ben aan t denken wat ik terug kan smsen...vind het zo een rot situatie!
Waarom vraag je dr eigenlijk hoeveel het kost als ze had gezegd dat het gratis was? Grote kans dat zij nu denkt: Hey ze wil dr toch voor betalen. Het is wel netjes van je hoor! Daar niet van...maar nu heb je wel een misverstand(je). Maar ik zou haar toch bellen of sms'en dat je in de veronderstelling was dat het gratis zou zijn en het afzeggen als het idd 35 euro is.
Nee klopt is ook dom van me maar ja dacht is wel zo netjes. Maar het lijkt me helemaal ellendig als ik nu niets gevraagd had en ze me vanavond ineens 35 euro vroeg en ik t niet bij me had!
Jeetje, dan is ze wel erg duur. Bij professionele nagelstudio's betaal je 30/35 euro en kost het opvullen 20/25 euro! Mijn zoontje is ook van de 14e. Om 19:14 geboren om precies te zijn
Vind het raar dat ze geld vraagt als ze je het heeft aangeboden en uitgenodigd om te komen... Dat komt een beetje op mij over dat je je bezoek een kop thee aanbied en dan zegt dat is dan 1,50 en met koek 2 euro..
oeiiiii wat lastig ja ik zou dat ook nog uit goed fatsoen hebebn gevraagd. en als je zeker weet dat ze had gezegd dat het gratis was vind ik het ook echt stom dat ze nu geld vraagt...:xik denk dat ik, omdat het nu zeer moeilijk is om er onderuit te komen en je daardoor waarschijnlijk alleen maar vervelende misverstanden krijgt, de eer aan mezelf zou houden en die rot 35 euro zou betalen. en dan eens en nooit weer. tis flink balen van het geld maar dan hou je wel de eer aan jezelf. succes meid met je beslissing
ja bah voel me er echt ellendig over...ik wil haar ook niet voor de kop stoten. snap ook best dat ze geld vraagt ook aan vrienden, maar niet als je eerst vanalles beloofd