Moeder ziet geest bij baby en filmt het (Telegraaf)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mama1978, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Moeder ziet

Creepy! Ik kan er ook weinig anders van maken! Het lijkt echt of er een geest bij het kindje is... Wat denken jullie?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Jij denkt toch niet dat ik dat ga bekijken? Hier hebben we ook een beeld babyfoon :D

3. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is bijzonder zeg...

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik zie gewoon een ronde weerspiegeling van het licht van de camera.

5. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    ja ik kan er ook geen geest van maken eerlijk gezegd. het beweegt ook soort t zelfde de hele tijd ( wet niet hoe ik t moet uitleggen)

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik durf niet te kijken want ik wil rustig kunnen slapen. Maar ik ben blij dat wij geen babyfoon nodig hebben. Ik had laatst ook weer wat gelezen over dat een kind tegen zijn moeder zei dat iemand snachts tegen hem zat te praten. Nu zat dus iemand op dezelfde frequentie en maakte dat kindje bang als ik het me goed herinner.
    En ik heb ook weleens wat gelezen over dat het gehackt kan worden waardoor vreemden dus lekker naar je kind kunnen gluren...

7. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik zie een witte vlek. Stof? Bewegend licht buiten? Misleiding?

Verder zie ik een paar ouders die een leuke grap denken uit te halen door het op internet te plaatsen met een goed verhaal erbij. Ook zie ik de redactie van de telegraaf in hun vuistjes gniffelen, omdat ze hiermee lekker makkelijk kunnen scoren.

Je gelooft, wat je wilt geloven :).

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Je ziet inderdaad (af en toe) duidelijk een meisje van een jaar of 4 naast het bedje staan en dan ook echt het gezicht wat nieuwsgierig naar de baby kijkt. Ik vraag me alleen af hoe je dit rustig kunt filmen, ipv naar boven gaan en je kind uit bed rukken :)

Ook zie je steeds dezelfde beweging van links naar rechts, dus steeds duidelijk in beeld en eigenlijk er niet buiten. Het lijkt mij bedrog :)

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zie ook regelmatig de papa van m'n kindjes op onze beeld babyfoon (die draait btw niet op een frequentie en ook niet op WiFi dus kan niet gemanipuleerd worden). Heb het ook heel vaak gefilmd, wat hier overigens privé blijft en ik niet ga delen met de buitenwereld, maar dat ben ik. Blijft bijzonder.

Maar dit lijkt deels gemanipuleerd te zijn, want zoals ik het zie op m'n beeldbabyfoon, is weer heel anders.

10. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Lol het is maar net wat je wil geloven.

11. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Volgens mij is het een stofje. Ik zie iig geen baby erin.

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ie duidelijk een lichtbundel die over de gehele breedte over het bedje heen en weer beweegt. En steeds om dezelfde manier, met dezelfde snelheid. De camera zelf of een gordijn dan net door de wind wat heen en weer beweegt...
    Ik geloof best in geesten, maar dit filmpje vind ik echt 1 van de slechtste die ik ken om dat aan te tonen naar de buitenwereld.
    Voor mij is het in ieder geval 100% nep.

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heb trouwens zelf ook een keer iets creepy gehad met de babyfoon.
    Ik zette hem aan en zag, voordat het beeld wegsprong (het beeld reageert op geluid. Is dat er niet, dan springt hij uit), heel duidelijk een persoon over het bedje van Ties gebogen. Ik schrok me echt lam. Was alleen thuis en wist niet wat te doen.
    Toen ik het beeld weer aanzette was er niemand meer te zien. Het liet me niet los. De volgende dag viel het kwartje. Ik vroeg aan mijn man op welk moment hij de vorige dag de babyfoon had uitgezet.
    'Toen jij boven bij Ties was toen hij zo moest huilen'
    De babyfoon heeft dus op 1 of andere manier het laatste beeld 'opgeslagen' (zoals een computerscherm kan inbranden als hij te lang aanstaat. Zo stel ik me voor) en in een fractie van een seconde zag ik dus mijzelf toen ik het apparaat aan zette...
    Dat denk ik tenminste ;)

14. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Haha precies mijn gedachten :D

15. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Wow! Wat bijzonder... Moet een fijn gevoel geven om te weten dat de vader over zn kindjes waakt :)

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wat speciaal! Weet verder niet goed wat te zeggen, ben er slecht in maar ik vind dit wel heel speciaal. Goed dat je het hebt gefilmd, is ook leuk voor de kindjes later.
    Ook al is de papa er niet in onze levensvorm, hij is toch altijd in de buurt en dat kan je aan jullie kindjes laten zien.

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Door de reactie van Amdaa heb ik het toch durven te bekijken. Ik zie alleen 2 lichtbollen van links naar rechts gaan. Hier wordt de babyfoon lichter en donkerder, heel ritmisch en volgens mij is dat gewoon hetzelfde.

Maar op dat gebied ben ik wel heel angstig aangelegd :D

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Wij hebben een nichtje waarvan de tweelingbroer heel vroeg in de zs in de buik van de moeder is gestorven.. Ze heeft ook een grotere broer. Hij weet hier natuurlijk niks van af! Maar vertelde laatst dat er een jongetje zijn zusje altijd en overal aan het volgen is. Toen zijn moeder vroeg of hij met hem gepraat heeft, zei hij "Tuurlijk niet! Hij is dood en kan niet praten!" :$

19. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ik ben ook erg angstig aangelegd. Ik lees de reacties wel :D Wil het filmpje echt niet zien :)

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Wauw!, Wat bijzonder, kippenvel krijg ik er van.
    Wat fijn dat hij over jullie waakt!

Deel Deze Pagina