Moeder ziet geest bij baby en filmt het (Telegraaf)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mama1978, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wat bijzonder. Zulke dingen lees je wel vaker bij tweelingen waar er eentje van is overleden tijdens de zwangerschap.

@babii dat moet echt heel speciaal zijn. Ik vind het toch bijzonder dat camera's die verschijningen kunnen registreren. Op die manier heb je atraks iets heel moois en tastbaars voor je kinderen.

2. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    @Merah: dat doet onze babyfoon ook, maar dan met geluid. Als je hem aanzet is het eerste wat je hoort de laatste fractie van een seconde van het laatste geluid (meestal onze dame die huilt). Als iemand dit niet weet zou je een leuke gemene grap hiermee kunnen uithalen, gna gna ;).

On-topic: Sorry hoor, maar als je hier een geest in ziet zie je waarschijnlijk ook een afbeelding van de heilige maagd Maria in je broodje pindakaas en een afbeelding van het hoofd van je overleden oma op de echo van je kind. Onze hersenen zijn geevolueerd om gezichten en mensen te zien in alles wat ook maar enigzins vaag en onduidelijk is, dat betekent niet dat deze gezichten er ook echt zijn.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bovenin is een stilstaand beeld, daar zie ik duidelijk een meisje staan van een jaar of 4....En nee, ik zie Maria echt niet in mijn broodje pindakaas :p

4. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik vind het mooi. Ik geloof er ook in. Ik bid elke dag met mijn zoon voor het slapen gaan dat een engeltje over hem mag waken. Zou wel fijn zijn als dat engeltje het dan ook zou doen natuurlijk. ;)

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik zie gewoon een bewegende vlek. Kan vanalles zijn. Een spiegel die licht vangt en een beetje beweegt in de wind. Een stukje van het gordijn dat wat wappert en daardoor licht op de camera valt. Het laatste waar ik aan zou denken is een geest. :(

Maar goed, je ziet wat je wilt zien he ;)

6. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Vooral het laatste inderdaad.
    Ik heb het beeld nu wel 5x bekeken en met de beste wil van de wereld zie ik er echt niks mensachtigs in. Daarnaast is het beeld überhaupt zo wazig dat je het echte kind amper kunt herkennen. Dat zegt wel genoeg in mijn ogen.

7. Veera

Veera Niet meer actief

Er zijn genoeg van dit soort onzin filmpjes als je gaat googelen. :p

8. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Het beweegt steeds hetzelfde, lijkt me geen geest ;).
    Zelf denk ik trouwens dat als geesten bestaan, ze niet zijn vast te leggen.

9. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ja, maar dat is juist mijn punt :). Je ziet afbeeldingen van mensen juist vaak heel duidelijk en dat is normaal. Zo zijn onze hersenen geprogrammeerd. Als er geen echt mens is en je ziet er wel één zijn er twee dingen mogelijk: a) Je hersenen zien een mens, terwijl het er niet is, omdat onze hersenen van elke vormenbrij die we niet 1,2,3 herkennen en die ook maar enigzins iets wegheeft van een mens nou eenmaal vaak een mens maken (zoals hij het broodje waarin je Jezus of Maria ziet of het gezichtje dat je ziet in een stuk hout of in een steen) b) er is echt een paranormale situatie (bijvoorbeeld een geest).

Statistisch gezien is a) hééééél erg veel meer waarschijnlijk en daarom zou ik altijd voor a) kiezen. Zonder het materiaal onderzocht te hebben kunnen we b) natuurlijk nooit 100% uitsluiten. Maar de kans dat het een geest is in ongeveer vergelijkbaar met de kans dat het een alien of een pokémon is ;).

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik weet dat je hersenen van een vorm heel makkelijk iets totaal anders kan maken, maar dan nog.....IK zie in het stilstaand beeld echt heel duidelijk een meisje van een jaar of 4. Alleen heb ik mijn kanttekening bij de video omdat ik niet geloof (doordat het een continue zelfde beweging is) dat dit echt is. En in geesten geloof ik wel, zelf teveel ervaringen mee gehad om het te ontkennen. Maar of dit een opname van een geest is betwijfel ik.

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Waar zit dat meisje van vier dan? Ik zie het echt niet

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Boven de video staat een stilstaand beeld, links in de hoek van het ledikant, daar zie je het gezichtje van een klein meisje. Althans dat zie ik er heel duidelijk in :)

Deel Deze Pagina