Sinds vrijdag is onze dochter erg verkouden. Nou is dat op zich niet zo erg en met een gesneden ui onder haar bed, neusspray en het bedje wat omhoog, kwamen we al een heel eind. Maar sinds gister ochtend heeft ze ook veel last van slijm. Tot nu toe gebruiken we dus ongeveer 2/3 x per dag de neusspray, het bedje staat omhoog en 4/5 x een nieuwe gesneden ui onder haar bedje. Wie heeft er nog meer tips? Ik heb gelezen dat luuf onder haar voetjes en op haar borst smeren ook goed helpt maar we zitten deze maand een beetje krap qua geld (jup, ook die 6 euro ) en wilde kijken of we het eerst konden op lossen met dingen die we al in huis hebben. Tips zijn ZEER welkom!
Inderdaad stomen. Ik heb vaak met mijn meiden in de badkamer zitten stomen. Half slaperig zat ik op het toilet met dochter op schoot en de douche op levensgevaarlijk. Wij hebben geen hele grote badkamer dus in no-time zie je geen hand meer voor ogen van de stoom. Je zweet je eigen helemaal naar maar bij mijn dochter kwam vervolgens altijd wel het slijm los en daar deden we het voor. Succes!!!