Baby verkoudheid en oplossingen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Appeltje22, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje22

Appeltje22 Niet meer actief

Sinds vrijdag is onze dochter erg verkouden. Nou is dat op zich niet zo erg en met een gesneden ui onder haar bed, neusspray en het bedje wat omhoog, kwamen we al een heel eind. Maar sinds gister ochtend heeft ze ook veel last van slijm.

Tot nu toe gebruiken we dus ongeveer 2/3 x per dag de neusspray, het bedje staat omhoog en 4/5 x een nieuwe gesneden ui onder haar bedje.

Wie heeft er nog meer tips? Ik heb gelezen dat luuf onder haar voetjes en op haar borst smeren ook goed helpt maar we zitten deze maand een beetje krap qua geld (jup, ook die 6 euro :p) en wilde kijken of we het eerst konden op lossen met dingen die we al in huis hebben.

Tips zijn ZEER welkom!

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    stomen misschien om het slijm los te maken. Bijvoorbeeld in de badkamer onder de douche.

3. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste en correspondent/columni
    Veenendaal
    Inderdaad stomen. Ik heb vaak met mijn meiden in de badkamer zitten stomen. Half slaperig zat ik op het toilet met dochter op schoot en de douche op levensgevaarlijk. Wij hebben geen hele grote badkamer dus in no-time zie je geen hand meer voor ogen van de stoom. Je zweet je eigen helemaal naar maar bij mijn dochter kwam vervolgens altijd wel het slijm los en daar deden we het voor. Succes!!!

4. Roty

Roty Actief lid

22 apr 2015
    449
    74
    28
    Als je borstvoeding geeft, een beetje moedermelk in het neusje druppelen.

Deel Deze Pagina