Hee dames, ik vraag me echt weleens af of ik de enige ben die zich hier ontzettend aan kan storen. Kinderen die de hele boel bij elkaar gillen om niks. Het gaat dan echt door merg en been. Kindjes die geen 'mama' roepen maar 'maaaaaamaaaaaaaa' gíllen. Echt krijsen. Hier in de buurt lopen een aantal kindjes rond die niet praten, maar gillen. Echt alles gillen. Dat is toch niet normaal, of ligt dat nou aan mij? Ik snap eerlijk gezegd niet dat die ouders daar niets van zeggen. Begrijp me niet verkeerd, ik kan een hoop hebben, maar vind dat gegil echt niet nodig. (Of stel ik me nu wel heel erg aan? )
Klopt het dat je zwanger bent? Meis idd ik snap wel wat je bedoeld maar. Wat je soms als moeder ook doet ze blijven toch om mama gillen.
Ik vind dat ook ontzettend irritant. En niet nodig dat kinderen zo gillen. We leren mijn dochter nu bijvoorbeeld dat als ze in de tuin aan het spelen is en ze wil ons wat vragen of vertellen, ze naar binnen komt (als wij dus binnen zijn) om het te vragen/zeggen. Anders gaat ze achter uit de tuin lopen schreeuwen naar ons. Niet nodig. Kinderen mogen best spelen met wat lawaai maar er zijn grenzen. Vind ik dan Wou dat mijn buren daar ook zo over dachten..
Precies, geluid en een beetje herrie maken hoort er natuurlijk bij en daar heb ik ook helemaal geen problemen mee hoor. Maar dat gegil vind ik gewoon niet nodig. Hoefde ik in ieder geval niet te proberen toen ik klein was.
Last van je hormonen??? Hahaha. Sorry hoor, was een inkoppertje. Ik heb 2 vrij drukke jongens en die willen weleens gillen, maar laat ik nou ook een hekel hebben aan dat gegil. Mijn oudste wordt 4 en weet inmiddels wel dat ik dat niet leuk vind en doet het ook bijna niet. Mijn jongste heeft momenteel lak aan alles dus die gilt weleens. Af en toe laat ik ze natuurlijk weleens lekker gek doen en gillen enzo, maar als ze wat willen vertellen of vragen, moet dat op een normaal volume. En als ik met iemand aan het praten ben word ik er niet doorheen gegild,maar netjes gewacht. Misschien klinkt dit vrij streng, maar dat is het niet hoor haha!
tja, bij ons thuis werd vroeger gezegd: Als je wil gillen, dan doe je dat maar buiten en niet in huis! Maar ik kan me voorstellen dat het irritant kan zijn... maarja, je doet er weinig tegen en wie weet, loopt je eigen kindje er straks ook wel tussen
Ja stoor ik me ook aan, dus ook weleens aan m'n eigen dochter haha.... Die heeft nl de vervelende eigenschap, om smorgens als we naar buiten lopen om de auto in te stappen, om naar school te gaan. Dan of keihard te gaan zingen of door te gillen de kraaien weg te jagen. En ja, ik zeg daar iedere keer wat van, dat er mensen nog slapen etcetc....en toch doet ze t iedere keer weer. Ook wordt er vaak MAMAAAAAAAAAAAAA geroepen vanuit de tuin. Dus ehm, denk nu niet dat t kids zijn die totaal onopgevoed zijn. Er zijn nu eenmaal een hele hoop kids, die net als onze dochter, beetje veel energie in hun lijfje hebben
Ik denk ook niet dat die kinderen die dat doen totaal onopgevoed zijn, zeker niet. En snap ook dat ze een hoop energie hebben die eruit moet. Maar ik snap niet waarom dat met een hoop gegil moet. Kijk dat het af en toe eens gebeurt vind ik helemaal tot daar aan toe. Maar dat constante gekrijs.. Overigens niet alleen nu, al voor ik zwanger werd vond ik het vervelend. Zou het dus idd ook erg vervelend vinden als ons kleintje dat straks zou ga doen en ik zou daar zeker iets van zeggen.
Vind ook dat niet alles met gegil hoeft hoor, maar wat doe je er dan aan? Zwaar straffen voor zoiets vind ik persoonlijk erug overdreven. En zoals ik al zei, er constant van zeggen is geen garantie dat ze t niet doen. Als je eens hoort hoe t eraan toe gaat als mijn dochter met een paar buurmeisjes aan t spelen is. Of als t buurmeisje en mijn dochter door de schutting heen aan t praten zijn..... Ga echt niet steeds als een politieagentje haar stil laten zijn. T zijn kinderen en zolang t niet schreeuwen is vanwege ruzie of schelden, vind ik t geen straf waard.
Wacht eerst maar even af wat voor kind jij krijgt! haha ik heb er ook een hekel aan hoor, maar eerlijk is eerlijk mijn zoontje kan het ook heel goed..
Denk je dat dat helpt? Het zijn kinderen.. mijn dochter loopt de afgelopen dagen ook enorm te gillen hier binnen (vast van slag vanwege haar broertje ofzo) en zeg ook regelmatig dat het 'nu wel klaar is met haar gegil' maar morgen doet ze het net zo hard.
overdag geen problemen mee dan hoor ik het bijna niet pas als ik mijn zoontje naar bed heb gebracht begint het lijkt wel of ze dan pas buiten mogen spelen dan erger ik me er wel aan
kinderen valt hier wel mee hier zijn het de moeders echt niet normaal hoe die tegen hun kinderen schreeuwen vraag me af of ze wel een normaal praten tegen hun kinderen. ow ik was net kleding aan het passen staat er een papa met buggy en kind voor mijn pas hokje, zijn moeder zat naast me. mama,mama,mama,mama,mama,mama,mama,mama,mama enz enz en beiden ouders zeiden er niets van
Geluid van spelende kinderen die plezier maken maakt me niet uit, maar kinderen die alles bij elkaar gieren of lopen te janken om niets kan ik ook wel even achter een rol behang laten verdwijnen. Mn eigen dochter doet het ook bijvoorbeld als ze dr zin niet kan krijgen....de deal hier in de tuin is.....gillen/brullen om niets, ga maar even naar binnen en kom maar weer buiten als je weer normaal kunt doen......en dat werkt prima
eh hier heb ik ook wel is een gillende kind en nee ik stoor me er niet aan reageer daar niet op als je reageerd dan vinden ze het leuk en denken ze dat als ze ieder keer gillen ze aandacht krijgen of het nu op een goede of kwade manier is.. ik erger me er dus niet aan het hoort erbij en als mensen daar commentaar op hebben tja dat is hun probleem kan moeilijk de mond snoeren bij mijn kindjes
hier 1 buurjongetje, die kan niet praten alleen maar schreeuwen en ook nog een hele irritante stem (strond verwend kind) ik haat hem helemaal als hij smorgens om 8 uur al in de brandgang staat te gillen of die k*t hond van hun daar staat te blaffen :x andere buurkinderen geen last van (en dat zijn er best veel)
wacht maar totdat je zelf een kind heb hahaha hier ook wel eens een bui in de winkel of op straat gehad, dat negeer ik toch ook echt dan heeft ze het snelst door dat er toch niet gereageerd word... maar indd zie je ook mensen kijken hoor soms..
Mijn kinderen gillen continu. Wie er niet tegen kan, jammer. Het hoort er ook wel een beetje bij. Hoe doen jullie dat met een huilkindje? Mijn oudste krijste 15mnd lang alles bij elkaar. Geloof me, mijn zoontje van 16mnd krijste paar maand terug iedere dag alles bij elkaar in de bus, wat een commetaar krijg je dan joh! "Kan dat kind zn kop niet houden" nou nee mevrouw dat kan hij niet. Ik zou zeggen vraag het hem lief. "Dat kun je wel leren" nou niet voor t anderhalf/tweede jaar Ik hoor liever kinderen krijssen als een irritante telefoon met die lompe liedjes LOL