Ik heb ook voor mezelf natuurlijk (schaam) het volgende gedaan. Ik kreeg een mail van magix. Met MAGIX Red uw video's! digitaliseert u uw mooiste video-opnamen snel en eenvoudig! Zet VHS, Hi8 en andere bandformaten met de bijgeleverde USB-video-omzetter op de harde schijf van uw PC en brand de opnamen aansluitend met een persoonlijk menu op DVD. ik ga dus de trouwfilm van ouders bewerken en ook de video's van vroeger. Ik weet dat ze nu op 'zolder' liggen. (te verstoffen) haha. Het is ideaal en ook erg handig. heb tig videobanden. Je kan er een menu mee branden, het kost 50 euro. maar dan heb je ook wel wat. Dit ga ik dan branden. Dan beplak ik de doos zwart en met witte letters zet ik erop. Special DVD box met oude foto's erop. tja.. tis misschien een beetje veel, maar ik ga dit wel doen... en het scheelt dat je dan ook voor jezelf nog wat met die dingen kunt doen. Ik wil dit ook voor schoonmoeder doen.. die begint echt te janken daarvan ben ik overtuigd.
Oh leuk! Ineke heeft me op een idee gebracht! Ik ga een leuk ontbijtmandje maken en die sochtends vroeg voor de deur zetten. Met een leuk fotolijstje met de hand en voetafdrukjes van mijn kleine man.... en eventueel nog een leuke foto!