Blender/sapcentrifuge

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Ik wil graag een blender of sapcentrifuge aanschaffen maar welke is nou het beste??
    Een keukenmachine of een kleine blender, het is de bedoeling dat het elke dag gebruikt wordt.

Ik zie door de bomen het bos niet meer.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Heb nu een blender maar zou heeel graag in de toekomst een slowjuicer willen.. lees even mee naar ervaringen.

ik maak eigenlijk alleen smoothies met de blender :)

3. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Het gaat mij ook om smoothies te maken. Ik eet zo namelijk weinig groenten en wil dat compenseren door groentesmoothies te maken.

4. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor alleen smoothies heb je alleen een blender nodig..is veel goedkoper..ïk zelf maak ook sappen en kook veel met een keukenmachine dus heb een alles in 1 voor €170 philips avance wat een heerlijk apparaat je kan er werkelijk alles mee

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb voor smoothies een blender van de action kost 9,95 en werkt prima, de grotere was 13,95

6. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik zou voor de blender gaan, heb zelf vorig jaar een sapcentrifuge erbij gekocht en vind hem niet handig voor smoothies. Een banaan kan er bv niet in, omdat hij alleen de sappen uit de vruchten haalt, ik wist dit eerst niet waardoor mijn banaan geplet op de bodem van het apparaat lag ipv in mijn kannetje zat hahaha. Heb de centrifuge inmiddels te koop gezet op mp.

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb deze: Zoeken op 'hr 2095' - Coolblue

Maak er ook alleen smoothies mee. Ik wilde er perse eentje die ook ijs kan crushen en een grote kan heeft.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb de NutriBullet Pro sinds kort, helemaal super en goed betaalbaar. Google maar op YouTube. :)

Deel Deze Pagina