Moederdag, eerste keer als moeder en de eerste keer zonder...

Discussie in 'De lounge' gestart door Laust, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat erg voor je meid. Ook heel moeilijk dat ze je kindje nooit heeft mogen leren kennen lijkt me. Ik hoop dat je ondanks je erge verlies toch een fijne dag hebt gehad vandaag.

2. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Mijn moeder is 11 jaar geleden helaas overleden op 43 jarige leeftijd... en ik heb vandaag mijn eerste echte moederdag gevierd. Heb er niet heel erg bij stilgestaan moet vandaag moet ik eerlijk zeggen, vind het hele jaar (alle 1e dingen van Mark) moeilijk... Had zo graag zoveel gedeeld met mijn moeder... En gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder! Maar mis mijn moeder nog elke dag, sinds ik zelf moeder ben nog veel erger.

Een hele dikke knuffel voor alle meiden die hun moeder ook zijn verloren, die een kind moeten missen, of die zooooo graag mama willen zijn maar het nog niet gegund is.... Ik denk aan jullie!

3. Laust

Laust Niet meer actief

Bedankt voor alle lieve reacties! Het geeft me echt veel steun dat er zo veel mensen zijn die meeleven!
    Het is een erg dubbele dag geweest. Sven is echt ontzettend lief geweest en heeft me echt kunnen troosten en opvrolijken. Alsof hij het wist. Lief ventje :)
    Ik hoop dat jullie de dag ook een beetje zijn doorgekomen. Zo te lezen blijft het de komende jaren nog wel een vreemde dag.
    En inderdaad die reclames overal over moederdag zijn ineens zo naar om keer op keer te horen. Die drukken je echt met je neus op de feiten dat ik geen moeder meer heb. bah!

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

gelukkig is het nu weer voorbij voor dit jaar, veel sterkte er nog mee, geniet van je lieve ventje.

Deel Deze Pagina