Ik heb een gedicht geschreven over Moederdag. Het is een prachtige dag om te mogen vieren, maar het is niet altijd makkelijk...
RSL: Dankje lieverd . Als het me een keer weer lukt zal ik ook een gedicht maken . Morgen gaan we na de ouders maar hoeft voor ons nog altijd niet.
Heel mooi!! Helaas hier dezelfde situatie en verwacht morgen ook nog eens ongi te worden.. Was een mooie dag om positief te testen, maar helaas.. Hopelijk ziet het er volgend jaar beter uit.
Heel mooi geschreven en een dikke knuffel. Ik kan niet zeggen dat ik je gevoel begrijp maar begrijp wel het gevoel dat moederdag niet voor iedereen leuk is, mijn dochter is bij haar vader deze week dus ik kijk er toch ook wel een kleine beetje tegen op.... Knuf!
Heel mooi, maar ook heel verdrietig Ook voor mij erg herkenbaar, heb deze gevoelens gehad. En man wat doet het pijn! Nou heb ik ook geen contact met mijn moeder dus kon ik me er beter voor afsluiten(ook al maakt ook dat feit juist ook weer wat moeilijker) Een hele dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat jullie volgend jaar toch echt het geluk van Moederdag mogen voelen.
Ik ken het gevoel wij wachten alweer meer dan 4 jaar ik vind het jammer dat mijn vriend dan ook niets er aan doet, ik hoor dan bij sommigen dat hun vriend toch een lief cadeautje heeft gegeven. Ik ga dat met vaderdag iig wel doen. Sterkte dames, het is niet makkelijk Hopelijk mogen we volgend jaar allemaal het geluk ervaren en papa en mama worden...
Sorry maar wat een @&#%$ opmerking is dat zeg. Typisch. Dat jou schoonzus niet blij voor je kon zijn kan ik goed begrijpen, en dat jij daar last van hebt gehad vind ik naar voor je. Ik zorg dat andere mensen hier geen last van hebben, ook al kan ik soms echt niet blij meer zijn voor een ander. Niet iedereen kan hier even goed mee omgaan. Dat wij extra pijn moeten ervaren op moederdag os echt niet leuk.. alle moeders worden verwend. En logisch, want ja jullie doen veel.. maar mogen wij dan geen verdriet hebben omdat wij eigenlijk ook allang moeder hadden moeten zijn? Je beseft niet half hoeveel geluk je hebt dat je moeder bent. Een beetje zielig van je dat je dit even komt melden, hou dan gewoon je mond.