Dankjewel voor de reacties. Dit is hoe ik me voel, en als dat voor een ander niet zo is, dan kan ik daar niets aan veranderen. Ik ga me niet verantwoorden voor wat ik beleef. Het helpt mij om te schrijven. Misschien kunnen deze gedichten ook een troost voor anderen zijn!
Mooi gedicht, andere gedichtje wat genoemd wwerd zag ik ook langskomen op Facebook en heb ik gedeeld. Dit jaar ben ik voor het eerst moeder, maar heb van heel dichtbij een situatie mee gemaakt waarbij haar kindje vorig jaar overleden is en waardoor zij haar moederdag dit jaar weer zonder kindje moet doormaken. Veel sterkte gewenst en hopelijk in de toekomst fijne moederdagen met kinderen.
Dat gedichtje hierboven zag ik ook op FB voorbijkomen. Moest er even van slikken. Ik ken het gevoel maar al te goed, na acht jaar proberen en het daarna opgegeven te hebben. (wonderlijk genoeg werd ik na die relatie en dus met een andere man dwars door de prikpil heen wél zwanger.... nu achttien weken inmiddels, maar oh, wat herken ik die zware dagen zoals Moederdag en Vaderdag) Veel sterkte hoor, en ik duim dat er volgend jaar minder mensen zijn die het als een zware dag zien.
Ooooh lieverd! Ik heb het kippenvel op mn armen staan! Ik vind het zo erg voor je en voor alle andere moeders die om wat voor reden nog steeds geen kindje van hunzelf mogen vasthouden. Dikke knuffel aan jullie allen
Sterkte morgen. Ik probeer morgen meer aan mijn eigen moeder en schoonmoeder te denken dat helpt wel wat. Ook ik ben al bijna vier jaar aan het hopen.. geef de moed niet op !
Thnx all.. Deze dag gaat ook in het teken staan van mijn moeder, stiefmoeder en schoonmoeder. En mijn pijn mag hun dag absoluut niet bederven. Ik ga het met hun vieren, want hun zijn wèl mama, en das erg belangrijk. Het is hun dag, en we hopen dat het ooit onze dag ook mag worden. Het belangrijkste aan die dag is het samen zijn, en de familie. Das het meeste waard.
Heel mooi geschreven. Hopelijk komen jullie ook allemaal een beetje de dag door morgen. Dan zijn we ook weer een jaartje van alle reclame's, folders e.d. af..
Hè meis (en alle andere dames die zich zo voelen) wat ontzettend rot en verdrietig! Hele dikke knuffel!
Supermooi geschreven, kippenvel Aan alle mama's waarvan hun wens nog niet vervuld is een extra dikke knuffel..
Knuffel voor jullie! Zo voelde het heel lang maar dit jaar mag ik eindelijk ook moederdag vieren.. Houd moed, hopelijk jullie volgend jaar ook