Moederdag is niet altijd makkelijk..

Discussion in 'De lounge' started by RSL, May 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mumija

mumija Niet meer actief

Oh dit herken ik wel hoor! Moederdag kan om verschillende redenen een moeilijke dag zijn, al leeft je moeder nog wel..
    Ik vind het in ieder geval verschrikkelijk.

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heel mooi!!

3. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,859
    19,257
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wow, zelfs met het geluk van twee kindjes, raakt dit gedicht me enorm vanwege de sterretjes die ik moet missen. Oud verdriet dat even buiten speelt, noemen Acda en de Munnik dat geloof ik. Onverwachte tranen.

Heel veel sterkte morgen voor alle wens-moeders die nog op een kindje wachten. Ik hoop dat jullie een volgende moederdag anders zullen beleven. En voor de moeders die hun kindje(s) moeten missen, wens ik dat ze morgen inderdaad de kleine cadeautjes zien die ze morgen krijgen.

4. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    ja mooi gedicht.. ! Voor een vriendin van mij geldt dit ook. Zat er ( voordat ik dit las al ) aan te denken een kaartje in de bus te doen om haar te laten weten dat ik aan haar denk..

Voor mijzelf ook niet een hele makkelijk dag trouwens en vlakbij de overlijdensdatum van mijn biologische moeder alweer 30 jaar geleden. Vreemd jubileum , maar ook na 30 jaar nog pijnlijk soms.
    Maar goed sorry dat is weer een ander verhaal :)
    sterkte morgen voor degene die het nodig hebben !

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kris: Lief gebaar een kaartje sturen zal haar vast goed doen.
    Jij ook sterkte morgen ook al is het erg lang geleden.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hier ook zo.
    Kan t gevoel nog zo terug halen, :(

Sterkte morgen dames...

7. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

Aug 8, 2013
    939
    81
    28
    Female
    Ik wens alle moeders zonder kind en alle kinderen zonder moeder morgen veel sterkte.. Ik denk ook aan jullie

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ook van mij een dikke knuffel
    Ookal is het mijn eerste moederdag, voor mijn man de eerste moederdag zonder zijn krijgen moeder, en dat is heel verdrietig.

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik ben stiekem heel blij dat ik morgen moet werken en niet bij mijn ouders ben waar mijn zussen komen met hun kinderen.
    Begrijp me niet verkeerd hou veel van hun allemaal ;)
    Maar het lijkt me heerlijk om morgenvroeg wakker te worden met een trots kind naast me die mij iets geeft omdat ze iets 'speciaals' voor mij heeft gemaakt en daar zo trots op is, en dan een dikke natte smakkerd geeft :)
    Tot nu toe nog een mooie droom waarop ik nog steeds hoop dat die uitkomt :)

10. PinkLove

PinkLove Bekend lid

May 13, 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Heel dikke knuffel voor alle dames die zo graag mama zouden zijn maar dit nog niet zijn in realiteit of die hun kindje hebben moeten afgeven.

<3

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bij hoge uitzondering dit topic geopend (ik open dit soort topics meestal niet; het raakt me teveel) en ik vind het erg voor de moeders die nog geen kinderen hebben/kunnen krijgen en hoop dat ze op de één of andere manier snel een gezond kindje mogen verwachten. Ook kan ik mij de pijn en verdriet niet voorstellen voor de mama's die een kindje hebben moeten verliezen; mijn grootste ultieme nachtmerrie. Ik vind het oneerlijk. Too much to handle. Dat zou gewoon niet moeten kunnen.

Sterkte dames en een knuffel van mij :)

12. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik zit te snotteren:) super mooi gedichtje.
    Iemand die zei dat ze een kaartje in de bus ging doen bij een vriendin die nog steeds kinderloos is, wat super lief van je. Dat zal haar echt goed doen!!! :)

Dames ik hoop dat wij volgend jaar alle ons eerste echte moederdag hebben, als in zwanger of een kindje.
    Never lose hope... <3

13. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ah, lief Mini Shopaholic en mamabri.

Pfoe, dat gedicht, die komt binnen.. :(

14. Jurassic

Jurassic Actief lid

Jan 13, 2014
    475
    68
    28
    Wat een mooi topic. Lieve hartemoeders, heel veel sterkte deze dag.

15. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Helaas herkenbaar. Ben moeder geworden, maar zo voelt het totaal niet... Ik ben blij dat ik niets met Moederdag heb en dat mijn eigen moeder met vakantie is. Gewoon een dag zoals alle andere lege dagen.

16. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Het leven is ook zo oneerlijk soms.... een heel dikke knuf voor elke moeder/dochter/zoon die het morgen nodig heeft.......

oh ja een prachtige, ontroerende gedichten zie ik voorbij komen, het is goed dat jullie delen in jullie gevoelens..... ik hoop dat jullie er kracht/troost uit kunnen putten en dat de genen die aan de andere kant staan mogen realiseren dat het niet vanzelfsprekend is......

17. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,268
    1,031
    113
    Zuid-Holland
    moeder zijn is zo niet vanzelfsprekend....sterkte voor iedereen voor wie deze donderdag zo confronterend is!

18. violetta

violetta Niet meer actief

Sterkte allemaal dames!
    Wij ook 2,5jaar onderweg. En na icsi nu pril iets in m'n buik. Maar blijft spannend en moeilijke dag voor ons. Liefst zouden we ons in huis opsluiten lekker samen maar kunnen dit niet maken tegenover onze ouders. Dus toch maar even aangaan daar...

19. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Dikke knuffel voor iedereen. Ik moet er een traantje bij weg pinken. 7 jaar heb ik in dezelfde situatie gezeten.. Blijf sterk meiden &#10084;&#65039;

20. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Een dikke knuffels voor de dames die helaas nog geen moeder zijn of hun kindje verloren hebben.
    Ik hoop dat jullie ook ooit moederdag mogen vieren.

Hier vond ik het jaren lang ook een moeilijke dag, dit jaar mag ik ook voor het eerst moederdag vieren.

Share This Page