Oh dit herken ik wel hoor! Moederdag kan om verschillende redenen een moeilijke dag zijn, al leeft je moeder nog wel.. Ik vind het in ieder geval verschrikkelijk.
Wow, zelfs met het geluk van twee kindjes, raakt dit gedicht me enorm vanwege de sterretjes die ik moet missen. Oud verdriet dat even buiten speelt, noemen Acda en de Munnik dat geloof ik. Onverwachte tranen. Heel veel sterkte morgen voor alle wens-moeders die nog op een kindje wachten. Ik hoop dat jullie een volgende moederdag anders zullen beleven. En voor de moeders die hun kindje(s) moeten missen, wens ik dat ze morgen inderdaad de kleine cadeautjes zien die ze morgen krijgen.
ja mooi gedicht.. ! Voor een vriendin van mij geldt dit ook. Zat er ( voordat ik dit las al ) aan te denken een kaartje in de bus te doen om haar te laten weten dat ik aan haar denk.. Voor mijzelf ook niet een hele makkelijk dag trouwens en vlakbij de overlijdensdatum van mijn biologische moeder alweer 30 jaar geleden. Vreemd jubileum , maar ook na 30 jaar nog pijnlijk soms. Maar goed sorry dat is weer een ander verhaal sterkte morgen voor degene die het nodig hebben !
Kris: Lief gebaar een kaartje sturen zal haar vast goed doen. Jij ook sterkte morgen ook al is het erg lang geleden.
Ik wens alle moeders zonder kind en alle kinderen zonder moeder morgen veel sterkte.. Ik denk ook aan jullie
Ook van mij een dikke knuffel Ookal is het mijn eerste moederdag, voor mijn man de eerste moederdag zonder zijn krijgen moeder, en dat is heel verdrietig.
Ik ben stiekem heel blij dat ik morgen moet werken en niet bij mijn ouders ben waar mijn zussen komen met hun kinderen. Begrijp me niet verkeerd hou veel van hun allemaal Maar het lijkt me heerlijk om morgenvroeg wakker te worden met een trots kind naast me die mij iets geeft omdat ze iets 'speciaals' voor mij heeft gemaakt en daar zo trots op is, en dan een dikke natte smakkerd geeft Tot nu toe nog een mooie droom waarop ik nog steeds hoop dat die uitkomt
Heel dikke knuffel voor alle dames die zo graag mama zouden zijn maar dit nog niet zijn in realiteit of die hun kindje hebben moeten afgeven. <3
Bij hoge uitzondering dit topic geopend (ik open dit soort topics meestal niet; het raakt me teveel) en ik vind het erg voor de moeders die nog geen kinderen hebben/kunnen krijgen en hoop dat ze op de één of andere manier snel een gezond kindje mogen verwachten. Ook kan ik mij de pijn en verdriet niet voorstellen voor de mama's die een kindje hebben moeten verliezen; mijn grootste ultieme nachtmerrie. Ik vind het oneerlijk. Too much to handle. Dat zou gewoon niet moeten kunnen. Sterkte dames en een knuffel van mij
Ik zit te snotteren super mooi gedichtje. Iemand die zei dat ze een kaartje in de bus ging doen bij een vriendin die nog steeds kinderloos is, wat super lief van je. Dat zal haar echt goed doen!!! Dames ik hoop dat wij volgend jaar alle ons eerste echte moederdag hebben, als in zwanger of een kindje. Never lose hope... <3
Helaas herkenbaar. Ben moeder geworden, maar zo voelt het totaal niet... Ik ben blij dat ik niets met Moederdag heb en dat mijn eigen moeder met vakantie is. Gewoon een dag zoals alle andere lege dagen.
Het leven is ook zo oneerlijk soms.... een heel dikke knuf voor elke moeder/dochter/zoon die het morgen nodig heeft....... oh ja een prachtige, ontroerende gedichten zie ik voorbij komen, het is goed dat jullie delen in jullie gevoelens..... ik hoop dat jullie er kracht/troost uit kunnen putten en dat de genen die aan de andere kant staan mogen realiseren dat het niet vanzelfsprekend is......
moeder zijn is zo niet vanzelfsprekend....sterkte voor iedereen voor wie deze donderdag zo confronterend is!
Sterkte allemaal dames! Wij ook 2,5jaar onderweg. En na icsi nu pril iets in m'n buik. Maar blijft spannend en moeilijke dag voor ons. Liefst zouden we ons in huis opsluiten lekker samen maar kunnen dit niet maken tegenover onze ouders. Dus toch maar even aangaan daar...
Dikke knuffel voor iedereen. Ik moet er een traantje bij weg pinken. 7 jaar heb ik in dezelfde situatie gezeten.. Blijf sterk meiden ❤️
Een dikke knuffels voor de dames die helaas nog geen moeder zijn of hun kindje verloren hebben. Ik hoop dat jullie ook ooit moederdag mogen vieren. Hier vond ik het jaren lang ook een moeilijke dag, dit jaar mag ik ook voor het eerst moederdag vieren.