Ik heb ook zelf gepoetst hoor..maar vind dat heerlijk...het zou voor mij niet verwennen zijn als ik tenenkrommend moest aanzien hoe mijn man mn huishouden vernacheld
Ik heb er echt helemaal niets mee. Ik heb een ontbijtje gekregen. Die is overigens gemaakt terwijl ik het huis schoon heb gemaakt.
Mijn man was in het begin ook zo. Hij zei dan, maar jij bent mij moeder toch niet...Daar ben ik ook echt zo boos om geworden. Ik begrijp het ook niet. Het is toch leuk om iets liefs voor elkaar te doen. Mijn man is wat dat betreft ook een hork. Nu eis ik gewoon een ontbijtje.
Mijn dochtertje is nu bijna drie en ik heb een mooie zelfgemaakte knutsel van haar gekregen - dat vond ik echt super! Ik heb echt nooit van mijn MAN verwacht dat hij iets voor mij koopt voor moederdag. Hij heeft al een moeder en dat ben ik dus niet. Ts, nog even geduld dus - volgend jaar heb je vast een mooie zelfgemaakte knutsel van je kleintje!
Ik had dit vorig jaar ook. Was de eerste moederdag dat mijn vriend bij ons hoorde. Hiervoor had ik ook nog nooit een moederdag gehad dus ik had veel te veel gehoopt en kreeg niks... (wel een mooie knutsel van mn meisje maar die had ze met mijn zusje gemaakt) Hij heeft wel duidelijk door gehad dat ik erg teleurgesteld was, ookal was ik niet boos ofzo. Vanmorgen mocht ik uitslapen, heb ontbijt op bed gekregen, een digitale fotolijst vol foto's van ons gezin en van mn meisje een door op de psz gemaakte armband. Ik straal van oor tot oor en ik hoop voor jou ts het zelfde voor volgens jaar!
Jep, hier destijds bij de eerste Moederdag ook niets gehad, vorig jaar en dit jaar alleen iets wat oudste op de psz gemaakt heeft, heel leuk en lief, maar manlief denkt er niet aan om de jongste ook iets te laten maken zodat hij ook iets te geven heeft. Manlief is gisteravond uit geweest, dacht vanochtend dat hij nog wel even in bed kon blijven liggen en ik de kinderen wel alleen zou aankleden en ontbijt klaarmaken. Niet dus, 's avonds een vent 's ochtends een vent. Maar goed, nu ligt hij alweer te maffen...
Ik zal er wel anders in staan dan de meeste hier, want ik vind het niet nodig dat er iets "speciaals" gedaan wordt op deze commerciële dag.... Als jij er iets van verwacht en je man heeft daar een andere kijk op, is dat iets om ff een gesprekje over te hebben. Misschien staat hij er gewoon niet zo bij stil als jij
Dat is balen Ik verwacht ook niks op mijn eerste moederdag. Die is pas volgend jaar maar il weet dat mijm vriend zo niet is. Zijn moeder krijgt ook niks van hem. Dat vind ik dan wel weer sneu want ik heb zelfs aangeboden om iets te kopen.
Volgens mij ben ik een heel ander persoon hierin.. Ik wil niet dat hij iets doet op een dag dat "het moet", het mag wel, maar hij werkt zich al kapot, dus ik verwacht niet dat hij dan ook nog iets regelt. Ik vind een spontaan "iets" veel leuker, zoals vorige maand dat hij me ineens mee nam om te wokken, of een cadeautje. Voor mij is het elke dag "moederdag", want ik ben onwijs gelukkig met de mooiste cadeaus ooit die ik elke dag weer bij mij heb: mijn man en 2 kinderen! En van de oudste zoon heb ik een mooi zelfgemaakt armbandje gekregen, wat natuurlijk geweldif is! Maar nee, mijn man hoeft niks speciaals te doen voor mij. Dat doet hij spontaan op andere dagen wel.
ik lees al een paar keer dat de man niets hoeft te kopen omdat je als vrouw niet zijn moeder bent. Logisch, maar ik krijg ook nooit iets van mijn man, als hij iets koopt voor mij krijg ik dat niet van hem, maar hij koopt iets namens de kinderen. En toen ik nog alleenstaande moeder was ging mijn vader of mijn moeder met mijn zoon iets kopen. Het komt dus wel uit de portemonnee van papa/opa of oma, maar wordt hier wel gegeven door en namens de kinderen.
Hier ook niks gehad van mijn man wel van de kinderen een mooie bloempot die ze geschilderd hebben ik heb alles zelf gedaan vandaag zelfs het ontbijt gemaakt. Hij vind het onzin je moet heel het jaar lief zijn voor elkaar 😟
Mijn schoon vader zei gister dood leuk dat ik nog geen moeder ben want die kleine nog niet is geboren en m'n kerel wast daar mee eens,(vond ik zelf een tikkie erger) Ik was toch best nijdig maar dat heeft bij sv geen zin, lult er zo overheen
Persoonlijk zou het mij niet storen, Ik heb ook geen ontbijtje gehad en alleen van de oudste iets gekregen wat hij op school gemaakt heeft.manlief moest om 08.00 al weg om te voetballen Ik hou niet van dat commerciële gedoe, het is leuk als de kinderen wat voor je maken maar mijn man hoeft echt niets te halen voor mij Maar nu moet ik eerlijk zeggen mijn man is alles behalve romantisch maar ik mag regelmatig lekker blijven liggen,in de middag weer even naar bed,meen ontbijtje op bed, die lekkere chocolade halen waar ik zo dol op bed, met een paar oorbellen thuis komen , een uur rijden omdat hij weet dat hij me erg blij zou maken met metworst uit enschede of dat leuke shirtje wat ik gezien had maar toch niet heb gekocht en dan ook weleens dat de kinderen het mogen geven , dus ik krijg geregeld wat van mijn gezin buiten Moederdag om.
Dat is ts vast ook wel maar een cadeautje krijgen terwijl alle andere moeders ook een cadeau krijgen is gewoon hartstikke leuk. Aan zo'n nutteloos cliché antwoord als de jouwe nu heeft ze niks aan @ts, misschien een troost.. Hier ook het weer niks gehad net als de vorige jaren.. hier word zelfs mijn verjaardag vergeten.. Je bent dus niet de enigste teleurgestelde moeder vandaag!
Gadver ook hier een moeder die op zijn zachtst gezegd niet zo blij is. Zit namelijk alleen thuis en voor ik strx moet gaan werken zal ik mijn man en dochter waarschijnlijk niet of een paar minuten zien. Ff niet zo blij met mijn man!
Dus wanneer alle andere moeders in de sloot springen moet jij dat ook? Dat is pas een nutteloos antwoord "omdat alle andere moeders een cadeau krijgen" Veel mannen zijn nou eenmaal heel anders met dit soort dagen als vrouwen. Hoe vaak zijn er wel niet topics geopend door vrouwen, waarbij ergernissen over hun man worden uitgesproken? Dit valt in dezelfde categorie Ja, TS is teleurgesteld en baalt en dat mag. Maar dat is iets wat ze met haar man moet bespreken, want de kans is aanwezig dat haar man er niet eens bij stilstaat
Ik krijg ook niets. Wil ik pertinent niet van mijn man, ten eerste ben ik zijn moeder niet, en ik vind het onzin, net als Valentijnsdag, heb er niets mee, ben zelf ook A-romantisch Van mijn kinderen vind ik het heel leuk, iets geknutseld, getekend, gehaakt etc. Ze hoeven van mij echt hun zakgeld niet uit te geven in de winkel.
Vorig jaar ook niks gekregen ik was woest! Me helemaal uitgesloofd voor eigen moeder en schoonmoeder en het gaat om het idee en gebaar....een tekening met gedichtje en elke moeder is blij Dit jaar wel een cadeau gekregen maar hij snapt het Moederdag principe toch nog niet helemaal! Tot half 12 in zijn bed gebleven terwijl hij spullen had gekocht om voor mij ontbijt te maken daarna stond zijn broer voor de deur en gingen ze weg. Dus ik ben alleen op Moederdag, ach ja lekker rustig