☼ Hola senoritas ☼ Vandaag ga ik asperges maken. Hoe maken jullie asperges? En wat eten jullie erbij? Geprakte aardappels met jus vind ik niet echt een combi Enjoy your sunny day!!!
Je kan asperges maken met zalm en lekker krieltjes met een 'saus' Als je even kijkt bij welke berichten ik allemaal gestart hebbstaat het daarbij incl recept
Ik doe altijd asperges met asperge saus daaroverheen gesnipperde achterham en gekookt ei met daarbij gekookte krieltjes welke ik kort voor het opdienen even in de olijfolie aanzet en op het bord verse bieslook en zeezout erop....GOD-DE-LIJK
Gebakken asperges, in roomboter gebakken, geblust met witte wijn!! Jammie!! En daar dan een lekker biefstukje bij!! Mmmmmm
Klinkt ook goed haha, ik denk dat ik ze als volgt ga maken: asperges met gerookte zalmsnippers en aspergesaus en een gekookt eitje, gekookte krieltjes met een beetje roomboter en dille. Maar dan moet ik er wel nog iets van een stukkie vlees of vis bij doen. Nou ja, ik kijk wel ff...
Wij koken altijd asperges (circa 500-700 gram per persoon!) dan saus erbij, aardappelpuree, hamplakken, gekookte eieren. Soms maken we een ovenschotel eigenlijk een beetje met dezelfde dingen erin, alleen dan de gekookte eieren erbij.. Wij koken de asperges wat langer zodat ze echt lekker zacht zijn, wij pakken de dikste klasse, even schillen en dan 45 minuten koken en jammie!!