Ik heb nu een paar keer op sites dit soort wanddecoratie voorbij zien komen en ik vind het wel wat hebben, het zijn volgens mij metalen dingetjes die je op de muur plakt, waardoor ze dus deels uitsteken en het wat dynamischer lijkt. Ik heb alleen geen idee hoe je het precies moet noemen want als ik op google zoek voor wand of muur decoratie/accessoires kom ik eigenlijk vooral klokken, stickers, teksten of echt grotere versieringen tegen. Ook enig idee waar je het zou kunnen kopen? Al is het online? Alvast bedankt .
Oeh, bedankt happy! Weet je toevallig ook waar je andere soorten zou kunnen kopen of alleen deze? Ben benieuwd wat voor verschillende er te krijgen zijn .
Ik heb even gekeken en bij de expo hadden ze alleen de bloemen. Natuurlijk zijn die ook heel leuk! Ik zal proberen om nog andere figuurtjes te vinden op internet, maar is dus best wel lastig . Jammer..
in een woord geweldig!!!! even gekeken op een amerikaanse site (zoekterm umbra wall decor) Amazon.com: Umbra Wall Décor: Home & Kitchen
http://r.twenga.nl/g3.php?pg=VDs3MjY4OTI1NzY2MDgyMTQyMzE1OzM0OTE3O2h0dHA6Ly9ucHUuY2xlYWZzLmNvbS9nbz9rPWxWenJlNS00RXVTbVdKMG9FQmM4N1VYdEN0RFJQQ0hDJmM9OTA2JnJlZGlyZWN0PWh0dHAlM0ElMkYlMkZ3d3clMkVub25wbHVzdWx0cmElMkVubCUyRnByb2R1Y3QlMkZ1bWJyYSUyRHdhbmRkZWNvcmF0aWUlMkR2bGluZGVycyUyRjM1MzEwJTJGJTNGb3NhZGNhbXBhaWduJTNEY2xlYWZzJTI2dXRtJTVGc291cmNlJTNEY2xlYWZzJTI2dXRtJTVGbWVkaXVtJTNEY3BzJTI2dXRtJTVGY29udGVudCUzRGRhdGFmZWVkJTI2dXRtJTVGY2FtcGFpZ24lM0Q1Njk4ODs3YzMwZmMxNzRhYjYyYTQ3NmQ5MDYzOTlmNTA4NDViYw== Lijkt er enigszins op..
Met deze muurdecoratie haal je de natuurr in huis! - Een origineel cadeau idee met Kado om de Hoek Volgens mij zijn dit ze, moet je ze alleen nog zelf in een andere kleur spuiten/verven..
gewoon zoeken op umbra muurdecoratie...dan vind je alles! bv hier... Umbra Mariposa muurdecoratie - Umbra - Woonaccessoires en decoratie bij d online woonwinkel
Zal ook eens zoeken Je moet wel even kijken, sommige moet je met soort punaise of spijkertje in de muur doen. Als je t beu bent heb je een spikkelmuur hihi