pfffff huil... meiden ik leef zo ontzettend met jullie mee. ik heb ook jaren zo moederdag beleefd en ik sta dus ook al de hele dag stil bij jullie. ik zou willen dat ik het iedereen wat makkelijker kon maken vandaag, maar ik weet heel goed dat dat onmogelijk is. dus bij deze dan een hele dikke virtuele knuffel voor iedereen die het nodig heeft. mijn gedachten zijn echt bij jullie...
Jeetje, kreeg er tranen van in mijn ogen! Hele fijne (moeder)dag voor alle mama's, mama's-to-be en mama's-in-hope-of-being-a-mama-someday! Dikke knuffel voor iedereen!
Ik heb het echt gelezen met tranen. Wat is het mooi geschreven zeg! Ik herken het zo.... Na 3 jaar is het ons toch gelukt! Voor alle dames hoop ik dat ze op korte termijn zwanger worden.
Zo dat gedicht komt binnen! Het haalt weer heel veel oud zeer naar boven. Nu wachten we al 3 jaar op een 2e. Maar dat is "maar" een 2e.
Wat een mooi gedicht. Wij hebben 2 1/2 jaar moeten wachten tot wij zwanger werden van ons wonder, heb dus drie moederdagen meegemaakt dat ik ook nog geen moeder (of moeder in wording) was. Ik kan me die wanhoop idd nog wel herinneren. En inderdaad, dan merk je dat de commercie volledig over dat soort gevoelens heenwalst, als een olifant in een porceleinkast. Ik hoop dat jullie ook eens jullie wonder mogen verwelkomen.
Pffff, tranen hier zeg! Ik denk ook aan jullie. Aan alle moeders die helaas hun kindje niet meer bij zich hebben of nóg niet bij zich hebben maar zich wel al moeder voelen. Marnat, elke keer als ik jouw onderschrift zie stokt mijn adem eventjes. Al 13 jaar? Al 13 jaar de spanning en teleurstelling...meid, ik gun het jou (en natuurlijk alle andere meiden die al lang bezig zijn, maar jij valt me gewoon steeds op) zo ontzettend dat het nu eens lukt! Ik besef hoe gezegend ik ben en ik wou dat ik het voor iedereen iets makkelijk kon maken, daar zou ik zoveel voor overhebben. Sterkte allemaal...
Wow...tranen biggelen hier over mijn wangen.... Ook ik heb me zo wanhopig en verdrietig gevoeld. Wat heb je het ontzettend mooi omschreven, ik wist dat je goed dichten kon, maar dit slaat echt alles. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi en zooooooooo waar! Hele dikke knuffel en ik denk aan jullie! Liefs Loesie
Wat lief meiden! Echt mooi om te weten dat er heel veel vrouwen stil staan bij het verdriet van sommigen op deze dag. Ik hoop dat we volgend jaar allemaal moederdag mogen vieren, i.p.v. er tegenop te kijken.
Sorry voor de late reactie maar ben nog maar een uurtje thuis kom bij mijn moeder weg . Maar bedankt voor de lieve woorden tranen in de ogen. Deze laatste poging moet het gewoon worden. Ik wil steeds wel meer afstand nemen maar al die lieve meiden die me toch weer steun geven , kan ik het maar niet laten om af en toe te kijken.
het is soms zo oneerlijk verdeeld in het leven Een heel mooi gedicht en zo verschrikkelijk waar inderdaad!
ik schrijf idd zelf gedichten, maar deze heb ik niet zelf geschreven, ik kwam hem tegen op internet, en wou hem delen met jullie..
wat een mooi gedicht! ik dacht eerst dat het over iets anders zou gaan toen ik de titel las, bijvoorbeeld kinderen die je niet bij je kunt hebben. (zoals bij ons)