Moederdag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linda, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Die heb ik gepikt van het internet. hihi Beetje googelen is altijd handig.

2. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Een prachtig gedicht.
    Ik heb zelf ook één gemaakt.

Moederdag, voor het 3e jaar gaat dit aan me voorbij
    Ieder jaar opnieuw zeg ik: volgend jaar geldt dat ook voor mij
    Maar niets is minder waar, want ook op moederdag 2009
    Schijnt voor ons de zon niet, maar loop ik onder een wolk met regen
    Moederdag, voor velen zo vanzelfsprekend, een ontbijtje op bed
    Een dag waarop je kind je een gedicht voorleest en zijn beste beentje voor zet
    Moederdag 2009, was deze moeilijke dag maar weer voorbij
    Misschien, heel misschien… ben ik er volgend jaar wel bij

Hope

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow zucht :( slik

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    he, zit helemaal mee te huilen hierzo...
    Ik denk aan je, lieve Linda! en aan iedereen in de MMM. Weer een moederdag, weer een moeilijke dag...
    De allerdikste knuffel voor jullie allemaal!!!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Heel erg veel sterkte met moederdag allemaal!

Zo confronterend als het weer moederdag is en je nog steeds geen kindje in je armen kunt sluiten of je nog niet zwanger bent. We hebben nu een prachtige meid, maar we zijn 5 jaar bezig geweest met zwanger worden & behandelingen. Elk jaar hoop je toch dat je de volgende moederdag ook mee mag vieren. Als het dan weer niet zo mag zijn, is dat erg moeilijk. Daarom een dikke knuf voor jullie allemaal!

Liefs,
    Jippie

6. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    wat een mooie gedichten zo prachtig omschreven allemaal zooo herkenbaar.
    ik zeg al drie jaar met een lach tegen mijn zwangere colega,s op moederdag "niet gebaard is geen taart" maar ondertussen huil ik van binnen omdat er weer een jaar verstreken is en alles en iedereen raakt zwanger erger nog die baby,s vieren al z,n eerste verjaardag dat is ook zo confronterend.
    ik ben zo bang dat ik nooit een eigen moederdag ga vieren.

allemaal sterkte en een dike knuff van puck

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    De dag begon goed, viel best mee, maar is me in de loop van de dag alles behalve meegevallen (denken, denken, denken) vervolgens wil ik even relaxen op de bank bij de tv, zap je van zender naar zender en alles gaat over moederdag, toen had ik het weer even helemaal gehad. Meiden morgen is het gelukkig gewoon weer maandag....

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Idd Linda, morgen is het maandag.
    Ik ben ook blij als dit voorbij is.

Je staat er gewoon van de te kijken hoe vanzelfsprekend het is voor IEDEREEN!!!! lijkt het wel.
    Wij gaan net even een portie chinees halen ( ik heb zo geen zin om te koken, al de hele week niet, ik hang maar wat in afwahting van mijn miskraam.) zegt die chinees: hier is uw bestelling en aub een cadeautje voor moederdag erbij.........................
    Het is toch ongelofelijk.

Tuurlijk kan ze het niet van mijn gezicht aflezen, maar ga er dan aub niet vanuit dat iemand moeder is.
    Mijn zus en ik keken elkaar eens aan en hebben er maar om gelachen, maar mijn hart huilt......

Hope

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nou dat vind ik echt heel raar zeg, alsof idd iedereen kinderen heeft, ik bedoel ook al zit je niet in de mmm dan is het ook raar toch?

ik had het net echt heel erg op tv, niet normaal (klokhuis oid, journaal, life&cooking, een andere zender over moeders&dochters aaarrrrccchhhh) het gekke was dat mijn moeder het aan de telefoon ook over moederdag had, ze stond er denk ik niet bij stil dat het voor mij een pijnlijke dag is, ik heb maar niks gezegd.

toen ik het aan het einde van de middag (onterecht) op mijn vriend afreageerde zei hij heel verdrietig dat het voor hem ook niet leuk was want alle vaders hadden iets voor de moeders gekocht en dat hij niet... toen zijn we maar weer in elkaars armen gevallen...

kan me trouwens heel goed voorstellen dat je geen zin hebt in te koken, in de weken dat wij het het zwaarst hebben vinden we het altijd heel moeilijk om wel goed voor je zelf te zorgen zoals gezond eten e.d. ik kan dat dan vaak niet meer opbrengen en eigenlijk voel je je dan nog vervelender maar je hebt er dan gewoon niet de energie voor. heel veel sterkte en wat vreselijk om op wéér op een mk te moeten wachten, ik weet het eigenlijk nog precies van januari bij jou (was toch die maand?) en nu wéér... dikke knuf!!!!

10. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ook hier ebgon de dag goed, mijn mannetje was zooooo lief voor me. Hij bracht me vanmorgen ontbijt op bed, zooo'n schat he! Mocht alleen niet aan het ei komen want die was niet gekookt want hij wist niet meer hoelang ze gekookt moesten worden!!! In de loop van de ochtend naar schoonouders geweest en vanmiddag erop uit lekker te toeren in de auto!!!

Tot ramp kreeg ik een sms van mijn broer die me van alles ging uitmaken ivm moederdag!(heb al meer dan 2 jaar geen kontakt meer met d'r door een heleboel problemen) Kan het ook niet meer opbrengen, hebben eigen problemen en dat is nu even genoeg! Dus dat kon er wel bij, tot overmaat van ramp kreeg ik weer zware krampen...!!! Zit sinds woensdag midden in mijn miskraam, dacht dat alles eruit was maar mijn baarmoeder blijft maar krampen....!!! Morgen bel ik de gyn. het moet nu toch eens gebeurd zijn niet!!!

Fijen dag vandaag zo'n Moederdag?!!??!!

11. met tranen in mijn ogen lees ik dit topic
    zo herkenbaar..
    zo oneerlijk allemaal
    vanmiddag hoorde ik dat mn schoonmoeder tegen mn schoonzusje heeft gezegd dat ze t bij ons niet meer ziet gebeuren, dat als ze op ons moet wachten ze achter de rollator loopt tegen de tijd ze es oma word... hoeveel pijn kan een mens hebben...

Deel Deze Pagina