Moederdag

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Elmo, May 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Belle

Belle Fanatiek lid

Nov 7, 2005
    1,380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik kom hier niet vaak meer. Heb er eigenlijk geen tijd meer voor. Maar afgelopen week heb ik veel gedacht aan de moeders die (nog) geen kinderen hebben. En zo te zien ben ik niet de enige.

Mijn column (SuperMama DeLuxe 2009) is deze week speciaal voor jullie, meiden. Een dikke knuffel van mij en een natte kwijl van mijn KID-wonderkindje. Er staan voor jullie nog een hoop wonderen te trappelen van ongeduld, dat weet ik zeker. Houd moed!

Liefs,

Belle.

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Wat liefffff Belle bedankt!! Ben trouwens super fan van je column!!!!
    En geef je KID-superwonder maar een dikke kus (kwijl) terug :D.

Gelukkig is de dag goed om gegaan met bezoekjes aan de mama's, hopelijk volgend jaar een wondertje voor ons allemaal in ons buikje of in onze armen!!!!!

3. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi lieve meiden,

Moederdag is een dag waarop wijmet z`n allen extra stilstaan
    want het is weer een besef dat er geen kindje is
    ik heb mijn vriendin een kaartje gestuur en haar gefeliciteerd met haar eerste moederdag
    ik weet dat zemet mij meeleven maar ze kunnen nooit voelen want ik voel

voor allen met een kinder wens
    geef het nooit op
    ons wondertje wacht op ons

liefs Cilek

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

hier heel veel moeite met moederdag gehad, was erg dubbel, ik was een weekendje weg met een vriendin en onze mannen. die vriendin van mij heeft nu een kleine en dit was haar eerste moederdag..dus voor haar erg leuk, en voor mij erg moeilijk.

was dus redelijk sjagie de hele dag en de emmer liep over toen er gezegd werd tegen mijn vriendin, jij hoeft niks te doen want het is moederdag.
    toen dacht ik moet ik alles doen dan ( opruimen, afwassen enzo) ik kan er toch niks aan doen dat ik geen moeder ben..

klinkt nu misschien kinderachtig maar ja dat was wel mijn gevoel.
    heb er in ieder geval wel verdriet om gehad, wel vreemd want dit had ik vorig jaar niet..

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    @belle zo te lezen hebben jullie een kindje via kid.
    mag ik vragen hoelang je erover deed??
    en vertel je het jullie kindje???
    heb namelijk zelf net de 1ste iui-d gehad dus benieuwd hoe snel het bij iedereen gaat.

Share This Page