Wat geven jullie je moeder op moederdag? Wij gaan met het hele gezin op de foto incl broertjes/zusjes
Leuk zeg! Wij weten het nog niet... Ik lees dus even mee voor leuke tips! Zelf ligt mijn kadotje al 2 weken in de kast en ik mag niet kijken toch knap dat ik het nog steeds volhoud
Eerlijk gezegd helemaal niets, vind het maar een commercieel bij elkaar geraapt zooitje. Ik vind het leuk als je kleine kindjes hebt en ze een freubeltje maken op school ofzo maar voor de rest vind ik het nergens over gaan.
Wij doen niks met moederdag... hebben we afgeschaft omdat we al vaak genoeg aan elkaar denken tussendoor met kleine cadeautjes Vaderdag idem dito...
Viooltjes en lieve (klein)kindertjes Dat is wat ze wil krijgen en dat krijgt ze dan ook Van mijn zus altijd: scones en clotted cream (we snoepen dan ook nog even mee) Voor mezelf (en voor vaderdag) hebben we gisteren afgesproken dat we alleen de knutsels van de kinderen doen en verder niets.
Wij doen altijd aan moeder en vaderdag (ook al is mijn pa 1 week na vaderdag ook jarig, toch vind ik moeder/vaderdag heel belangrijk) Ik geef dit jaar een kado bon van bol.com t.w.v. 50,- Is mijn mama heel blij mee, kan ze zelf een mooi boek, cd of film voor uitkiezen. (en ik kan de acceptgiro daarvoor een week later betalen als mijn mans vakatiegeld binnen komt)
wij doen helemaal niks. en volgens mij zijn me man en me oudste dochter er ook niet want me dochter heeft dan een wedstrijdzwemwedstrijd dus die zijn de hele dag wel weer zoet dan
ik heb geen moeder dus daar ben ik gauw klaar mee verder ben ik alleenstaand dus van een partner hoef ik ook niks te verwachten van de kids krijg ik vast een mooie tekening of iets dergelijks
Mijn moeder is overleden maar voorheen kreeg ze een bloemetje... Zij en ik vonden het een groot commercieel verhaal!!! Zelfgemaakte cadeautjes van kleine kinderen vind ik wel megaschattig hahaha Als mijn jongens wat ouder zijn hoef ik ook niet meer dan dat hoor... Een iets duurder cadeautje vind ik wat meer voor kerst!
wij geven 2 toegangskaartjes voor de apenheul (is dus ook meteen vaderdagscadeau) om dus een keer met ons een dagje uit te gaan
Ik bel waarschijnlijk alleen even met mijn moeder, om te laten weten dat ik aan haar denk. Zou het wel heel leuk vinden om iets liefs/leuks/lekkers van mijn vriend te krijgen omdat ik mama-to-be ben
Kaartjes voor de Efteling. M'n moeder geeft aan hààr moeder weer een kaartje. Onze oma is namelijk maar één keer in de Efteling geweest en toen moest zij elke keer bij de jongste kleinkinderen blijven wachten terwijl de rest overal vrolijk inging.. Niet netjes, en ze verdient het zo!
Niks, wij hebben het vorig jaar bij ons thuis afgeschaft. Mn broertjes en ik bedachten altijd last minute iets. Tja wat moet je toch iedere x kopen. Maar vond het altijd zo stom om niks te doen. Dus we hebben vorig jaar afgesproken dat we dan gezellig met zn allen uit eten gaan! (op kosten van...... Paps en mams) Verder heb ik een rare s-vader, als hij niks krijgt is hij gepikeerd. Dus die krijgt een fles deo haha S-moeder meestal een plantje
Nu ik zelf mama ben zou ik met alle liefde mijn eigen mama eens heerlijk hebben verwend, alleen kan het al 6 jaar niet meer schoonmama weet ik nog niet, ze een paar dagen na moederdag jarig en geef haar danliever een wat groter/duurder verjaardagskado.
we nemen mijn vader en moeder, dus gelijk voor vaderdag, mee na de efteling. Schoonmoeder krijgt niks.
Schoonmoeder krijgt een grote bos bloemen. Mijn moeder niks ze zijn dan net op vakantie. Maar als ze thuis komen staat er wel een grote bos bloemen op tafel.
Ik heb, samen met mijn zussen, een mooie armband voor haar besteld... krijg ik vandaag een mail dat hij niet meer leverbaar is... fijn! Nu maar op zoek naar een alternatief!