moederdag

Discussion in 'De lounge' started by mamav2boefies, Apr 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens! Mijn ouders geven er ook niet om, maar vonden het leuk toen wij klein waren en iets geknutseld hadden op school en een ontbijt op bed in elkaar zetten. Mijn moeder gebruikt nog steeds een speldenkussen dat ik in groep 5 heb gemaakt :)
    Meestal ga ik wel even langs en dan wil ik best een bosje bloemen meenemen, maar ga niet stad en land af voor iets duurs en/of speciaals.

Ik ben zelf nog nét geen moeder a.s. moederdag. Kan niet wachten tot ze over een paar jaar met zelfgemaakte prulletjes komt :)

2. Magne

Magne Actief lid

Feb 9, 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Wij doen ook niets. Van mij mag 't hele gegeven 'vader/moederdag' afgeschaft worden, met name in het belang van de kinderen die op school fröbelwerkjes zitten te maken voor een ouder die overleden is of zo..
    Er zijn daarbij zoveel kinderen met gescheiden ouders, of die een van hun ouders zelfs niet meer zien, waar dit soort dagen zo'n negatieve beladenheid voor hebben! Nee hoor, schaf maar af!

Mijn kinderen maken wel 'n goedbedoeld rommeltje op school/psz en daar ben ik natuurlijk blij mee, maar als ze het niet meer zouden doen, zou ik 't ook geen probleem vinden, integendeel!

Mijn moeder geeft er ook niet om.

Share This Page