Moederdag !!

Discussie in 'De lounge' gestart door SabineW, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ga denk ik maar eens lekker grieken ofzo met mijn moeder :)

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Maar niet iedereen is even spontaan dus dan zijn deze dagen wel een uitkomst :D

M'n moeder zegt dat we niks verplicht zijn maar ik weet dat ze het wel waardeert als we op die dag langs komen en dat doen we dan ook zonder mopperen, nemen ook nog een blommeke mee.
    Zeker nu m'n vader snel achteruit gaat en m'n moeder er alleen voor staat, ze zijn al in de 70 dus tja...kleine moeite voor ons.

Voor mezelf wordt het m'n eerste moederdag, benieuwd wat de mannen voor me maken :D

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Wij geven de oma's een canvas van hun kleindochter. Vind het zelf een beetje overdreven maar altijd leuk om moeders even in het zonnetje te zetten. Doe dat ook regelmatig tussendoor dus geven er nu niet echt een groot bedrag aan uit.
    Het is mijn eerste moederdag dus ik met nog even wachten op zelf geknutstelde dingen, kan niet wachten :D

4. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij nemen mijn moeder een dagje mee naar de Apenheul. Nou doen we dat op zich wel vaker maar voor moederdag weet ik gewoon dat ze het extra waardeert. Waarom dan niet. Ze verdient het want ze is de beste en liefste moeder van het hele universum. Soms een pain in the ass, maar ach, dat zijn alle moeders niet? :D

5. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Wat een gemopper hier.. Pff..

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gemopper? Heb ik iets gemist? Tis nog vroeg en ik heb hoofdpijn :)

7. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, zo is mijn moeder ook. Maanden van te voren 'nee hoeft niet, laat nou maar'. Maar o wee als er niets is :D. Ach, ik heb er geen moeite mee. Ja het is commercieel maar als ik haar er gelukkig mee maak. En ik mag haar heel graag gelukkig zien dus dat is dan meteen een win-win situatie.

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als aankomend moeder van een half-Griekje zeg ik 'goeie keus' :D.

9. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Wij vieren geen moederdag. Hoewel ik me bij me eigen moeder wel een beetje verplicht voel wat te geven, maar dat is meer vanwege dat zuslief haar ook wat geeft. Wij zelf vieren het in ieder geval niet.

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik hoop dat ik mijn kindje krijg, en dan kan ik mijn moeder haar eerste kleinkind geven!!!!

Verder heb ik eigenlijk nog niets verzonnen. Dus hopelijk komt onze uk :D :D :D

11. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Volgens mij mis ik ook iets :D

12. Dana

Dana Niet meer actief

Wij doen ook niet aan moederdag :)

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik benadruk juist dat we zónder gemopper naar moeders gaan :D

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

Wij gaven vaak iets voor in de tuin omdat met moederdag (dat weekend) heel de tuin vol plantjes werd gezet (oprijlaan van 30/35 meter aan beide kanten en achter op het terras. Vorig jaar heb ik een hele BBQ set (servies van Jamie Oliver) gegeven hebben we veel plezier van gehad vorig jaar zomer was wel ver boven budget maar we hadden mijn schoonmoeder een puppy gegeven dus vond dat wel netjes om dan een beetje gelijk te houden hihi

Hier doen de kids vaak wat maken (op school, PSZ) dus daar ben ik dan erg blij mee..

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb mijn schoonmoeder gevraagt om hier te komen eten.
    Ze vind het onzin maar was toch erg blij!

16. Aloe

Aloe Niet meer actief

Tja, ik vind het een beetje moeilijk.
    Er zijn wat dingen gebeurd waardoor ik er even helemaal niet voor voel om er wat aan te doen.

Nu roept mijn moeder al jaren dat ze er niet aan wil doen.

Ik vind het eigenlijk ook meer een kinderding. Zelfgemaakte dingetjes enz. Dat is leuk. Ontbijt op bed enzo.

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

haha ja toch :) Ik vind af en toe lekker shoppen of uit eten met mn moeder veel leuker dan een paar perkplantjes :D

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Dit jaar laten wij het stilletjes voorbij gaan, dochter is nog te klein om het te snappen.
    Het voelt dit jaar zo incompleet...... :(

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn ma heb ik absoluut geen band mee dus die krijgt niks... ik geef mijn oma altijd kadootjes op moederdag :D:D:D

Denk een bloemetje en wat lekkers met een lieve kaart

Mijn dochter staat te stuiteren want die wil wentelteefjes maken en heeft ene mooie kaart en die wil mij een geweldige moederdag geven :D

20. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik geef een mooie nieuwe gezinsfoto :D, die binnenkort gemaakt wordt. Wij hebben een fotoshoot voor onszelf en daar kunnen we een leuk cadeau van maken natuurlijk.

Krijg van mijn minimannetje een mooi zelf geknutseld cadeau, wordt mijn mamahart blij van :)

Deel Deze Pagina