Moederdag !!

Discussion in 'De lounge' started by SabineW, May 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

helemaal niets!

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Weet nog niet wat ik ga kopen. Vind het eigenlijk ook ontzettend commercieel. Vind dat je je moeder het hele jaar door wel mag laten blijken dat je gek op haar bent en dankbaar dat ze er is. Dat hoef in mijn ogen, niet alleen met moederdag. Maargoed, omdat het er toch bij hoort zullen we wel iets gaan kopen. Weet alleen nog niet wat.

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Ik koop samen met mijn zusje een groot parfumpakket, dus lekker met een douchegel en bodylotion. Ze is de 18de jarig, dus het is een goede verwenmaand. Ook onze oma krijgt altijd een cadeautje, ze is onze surrogaatmama. Ze heeft net een nieuwe stacaravan gekocht, dus even uithoren wat ze nog nodig heeft als ze hier straks is.

Dit jaar is het ook mijn eerste moederdag, en mijn man zei gisteravond al dat het aankomende zondag Moederdag is, dus hij weet er in ieder geval vanaf. Ben benieuwd:p.

4. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Normaal doen we er niet aan, maar ik geef mijn moeder dit jaar het boekje 'mijn kleinkind' van Pauline Oud cadeau. Maar dit wilde ik haar sowieso al geven, dus dan zondag maar hahaha.

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Ik had haar graag een kadootje gegeven om te laten weten dat ze oma wordt, maar ben helaas donderdag ongesteld geworden..dus dat moet nog even wachten. ;)

Mijn moeder wil nooit iets met moederdag, maar ik zie gewoon dat ze ontzettend geniet als mijn zusje en ik samen bij haar op bezoek zijn of ergens met haar naartoe gaan.
    Daarom hebben we afgesproken om haar elke moederdag ergens mee naartoe te nemen. Vorig jaar hebben we naar meegenomen voor een High Tea en dit jaar nemen we haar en pap mee voor een 'aspergelunch'. Ben benieuwd!

Share This Page