Ook hier bij jullie wil ik stilstaan bij deze dag. Sommige zullen het als een moeilijke en confronterende dag ervaren en anderen zien het als een droombeeld voor volgend jaar ... of ooit. Het valt niet mee...al die blije mama's, winkels en reclames barsten van de moederdagkreten...en jij voelt je leeg. Ik sla hem zeker nog over dit jaar...hoop hem volgend jaar met vele van jullie massaal te kunnen vieren! Voor alle lieve moeders hier, die knokken om mama te worden! Ik denk aan jullie! Liefs
jeetje ik word er gewoon emo van. Liep inderdaad net in de winkels te mijmeren over de toekomst, zal het ooit zo ver zijn? Mijn lieve lieve mannetje wilde zelfs een kadootje voor me kopen omdat hij mij zoooo graag als mama van zijn kindjes ziet. Heb maar zelf het parfummetje gekocht dat ik wilde hebben
T lijkt mij inderdaad verd*md moeilijk en confronterend en bij deze hoop ik van harte dat iedereen die mama wil worden, t volgend jaar mee kan vieren!
Wat heb je dat mooi geschreven Elmo. Erg lief! Ik vind het in deze aanloop ernaartoe soms wel ff slikken, maar heb er alle vertrouwen in dat we weer een wondertje mogen meemaken. Eentje die bij ons blijft. En voor alle meiden in dit gedeelte van het forum. Houdt moed! De aanhouder wint! Never give up your dream! Sterkte morgen.. xx
Voor mij is het tweemaal zo moeilijk, ik heb jammer genoeg ook geen moeder waar ik iets voor kan kopen al sinds 10 jaar niet ik loop al een week met barstende hoofdpijn van het huilen. Ik hoop maar dat ik aanstaande moederdag een blije mama ben. En dit hoop ik voor iedereen die dit wilt
Lieve elmo, Bedankt voor deze ontzettend mooie woorden......Word er gewoon emo van...........Jij weet als geen ander hoe het voelt. Maar voor jou dit jaar toch ook al een beetje moederdag... Bedankt!
Hey Elmo, Wat een lieve woorden zeg,word er gewoon emo van. Denk inderdaad dat heel veel meiden er wel even bij stil staan. Mijn vriend wilde eigenlijk wel een cadeautje kopen voor me,maar ik heb dit tegengehouden. Vond het zelf te confronterend. Liefs Kareltje
Heel lief van je Elmo om daar bij stil te staan! Uiteraard denk ik er ook zo over en gun ik het jullie allemaal dat jullie volgend jaar een spetterende moederdag voor jullie zelf mogen vieren! Dikke knuf!
Ook hier gemengde gevoelens over moederdag. In november waren we er zeker van dat ook wij moederdag dit jaar een soort van konden vieren. Het blijft een confrontatie.
Hallo allemaal... ik hoop echt voor jullie die om wat voor reden nog geen moeder is dit ooit mag meemaken. Zelf ben ik moeder van 2 heerlijke kanjers van 8 en bijna 5 jaar, maar begrijp jullie zo goed..... Mijn zusje mag om verschillende redenen nooit zwanger/moeder worden terwijl ze het zo graag zou willen... ik maak het verdriet van heel dichtbij mee. Voor haar zal het nooit moederdag worden.... voor jullie hopelijk wel.... Groetjes nimiam