nacontrole?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by -, May 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hoi
    Ik heb 3 weken gelden een kijkoperatie gehad.Nu moet ik over 3 weken weer terugkomen voor nacontrole.Wat houdt dit in?Beetje onzin als ze naar m'n navel gaan staren, want ziet er nu al prima uit.Of is het nu de bedoeling dat er verder wordt besproken wat de verdere stappen zijn?Ik weet nl nog helemaal niks, word er een beetje moedeloos van.Ik heb 2 weken terug het zh gebeld om een nieuwe afspraak te maken, maar moest gewoon wachten tot de nacontrole, zucht, weet nog niks...

2. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

Jan 5, 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi Carmen,
    Ik heb een dag of tien geleden een kijkoperatie gehad. Bij ons werd er toen gezegd dat ze op de nacontrole een echo maken. Wij hebben toen de laatste keer in het ziekenhuis waren voor de kijkoperatie ook met arts besproken dat we dan verder traject zullen bespreken.
    Wens je veel succes verder!
    groeten Mirjam

3. Niet meer actief

Ik neem aan dat het dan om een inwendige echo gaat?Beetje balen, want dan ben ik ws ongesteld!

4. maamaa

maamaa Actief lid

Aug 22, 2005
    305
    0
    0
    Hoi!
    Bij ons nacontrole heb ik me geergerd aan wat er gedaan werd; niets. Even besproken hoe het met de wondjes ging en toen kregen we een afspraak voor een proefopwerking, om te kijken of het sperma geschikt was voor IUI.
    Bij mij werd er dus weinig gedaan!
    Wij zijn daarna overgestapt naar een andere Gyn, omdat we geen duidelijkheid kregen over de verdere stappen en hij legde niets uit.

Succes, Liefs maamaa

Share This Page