moederdag !!

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wat heb je gekregen en wat ga je geven ?

Gekregen: ketting met naam dochter en 2 babyvoetjes, dove verpakking en bij de oppas heeft m'n dochter, met hulp, op een kleine canvasdoek haar hand neergezet met verf.

Ik ga niks geven, mijn moeder wilde specifiek niks. Misschien spontaan iets

2. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Nog niets maar weet dat vriendlief met zoon een canvas doek heeft geverfd en belgische bonbons heeft gehaald(zijn in belgie op visite)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik krijg niks van mijn zoontje en geef mijn moeder ook niks. Heb er niet zoveel mee. Mijn moeder woont ook aan de andere kant van het land anders was ik wel even gegaan.

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Van mijn oudste zoon een wollen bloembroche, van mijn jongste zoon een schaaltje van klei met kraaltjes erin. Superschattig van allebei:) Mijn man vroeg wat ik wilde, maar ja... ik ben zijn moeder niet. ;) En bovendien hebben we genoeg uitgegeven de afgelopen maand, het leek wel 'elke dag' moederdag te zijn (nieuwe stofzuiger, vakantie, dagje Archeon, een dagje kleding shoppen, ...)
    Voor schoonmoeder een granieten vijzel gekocht. Die wilde ze graag hebben.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik heb een ontbijt op bed gekregen en een saunabon :) moet zo werken en dan gaan man en kinderen naar sm toe.

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik heb van mijn kids een ontbijt op bed gekregen, bos bloemen, een geurtje, een bodylotion en leuke tekeningen :) Heel lief!

Helaas kan ik niets geven aan mijn moeder aangezien zij vorig jaar is overleden. Heb wel een bosje bloemen aan mijn zussen gegeven.. Schoonmoeder is met vakantie dus die bellen we alleen.

Fijne moederdag voor allen!

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik heb nog niets gehad.
    Weet wel dat dochter al een week dingen probeert te plannen met mijn man. Maar manlief is nog niet wakker.
    Man koopt sowieso niets want die vind dat moederdag een commercieel stomme bedachtte dag is.

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb een mama fiets gehad:D:D:D veel te duur kado natuurlijk maar lief vond dat ik die nodig heb :)

9. p1982

p1982 Niet meer actief

de meiden hebben op t kdv bloempotten geschilderd.
    verder heerlijk geurtje gekregen

10. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Een glitter tekening van mijn dochter en mijn moeder krijg bloemen en een vlinderslinger voor op de schutting.

11. p1982

p1982 Niet meer actief

oja en mocht blijven liggen en heerlijk ontbijt

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier twee mooie zelf geknutselde werkjes gekregen, verder niets maar dat hoeft ook niet, ik wil niet dat er dingen gekocht worden voor dit soort dagen, ik vind het ook maar een commercieel dagje, ik hou meer van spontane dingen.

13. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    2knutselwerkjes /handafdrukken van het dagverblijf.
    en kusjes en ontbijt op bed!!

mijn moeder en sm bloemenmand en bonbons

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Gekregen foto collage van ons ventje gemaakt door manlief:)

Geven schoonloeder niks...( misschien een bezemsteel waar ze op weg kan vliegen hmm;))
    Mijn eigen moeder heeft een foto van een fotoshoot van kleinzoon mogen kiezen en daar omheen een mooie lijst

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Gekregen:
    Ontbijt op bed, had hij besteld haha en beschilderde tissuedoos met stickers van zoonlief!

En mijn moeder krijgt een pandora bedel en schoonmoeder Een luchtje. En ze krijgen beide een zelfgemaakte armband met brooddeeg kralen die zoonlief heeft beschilderd en gemaakt heeft

16. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik heb een tekening met gedicht gekregen van mijn oudste de jongste is nog te klein om iets te maken.
    Ik had voor mezelf een ketting met hanger besteld 2 hartjes met de namen van de kinderen met hun geboortesteen die heb ik ook gekregen.
    Daarna gezellig aan tafel ontbeten.

Naar mijn moeder gaan we vandaag niet, want die woont verder weg daar gaan we volgende week het hele weekend heen ik denk dat ik iets van een plantje of zo ga halen.
    Voor mijn schoonmoeder heb ik een bloemetje gehaald daar gaan we vanmiddag heen.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Doen er niks aan

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    van de jongste een glazen potje die ze beschilderd heeft met een waxinelichtje erin.
    van de oudste een handafdruk in een soort klei, die heeft hij geverfd.
    wel jammer dat het gewikkeld was in wcpapier. het wcpapier zit er helemaal in vastgeplakt dus je ziet zijn handje niet zo goed. maar dasr ga ik vanavond wel even voor zitten. met mn nagels kom ik een eind :D

mijn moeder en schoonmoeder krijgen niks. willen ze niet. maat heb mn moeder van de week een bos bloemen gegeven omdat ze onverwachts moest oppassen.

oja, mn dchoonmoeder komt elk jaar met een stuk chocola aanzetten :D 'voor de liefste mama' staat erop

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier twee knutsels, een beschilderd en beplakt doosje met snoephartjes van shannon en een bloempotje beschilderd met zaadjes van colin. Zo lief. En ontbijt op bed van manlief.

Schoonmoeder wou niets maar koop toch een bloemtje ofzo en tekening van kids, mijn moeder krijgt een bon voor een x uit eten en tekeningen van de kids.

20. Female

Female Niet meer actief

Mijn zoon stond om half 8 naast mijn bed met zijn versje en zelfgemaakte armband *smelt*

Daarna mijn dochter met een super lief versje en een versierde glazen pot met bloemen... Zo lief! :)

HEb voor mijn mam ook een klein cadeautje geocht (normaal doen we niet aan moederdagcadeaus, vinden ze niet echt nodig, maar vond het wel leuk een xtje te doen. En haar lievelingskruiden gezaaid :)

Deel Deze Pagina