Ik heb nog niks gehad. (Man moet werken en ging om 06.15 de deur uit) Mijn sm is er niet meer Mijn moeder wilde naar het graf van haar moeder en naar het verzorgingshuis van haar schoonmoeder. (Mijn oma's). Dus ze zijn er niet en krijgen dus niks, komt nog wel.
Een geurtje en een boek. De kindjes hebben geknutseld, maar dat zijn we vergeten mee te nemen en we zijn dit weekend een weekendje weg.
Een picknickleed gekregen! Zo leuk! Voor moeder een abonnement voor Blijdorp (beetje eigenbelang ) Sm1 een overlevingspakket voor de eerste avond van hun vakantie; twee flessen wijn, kaasjes en nootjes. Sm2 niets... Die is eigenlijk nergens blij mee, dus daar durf ik niets meer voor te kopen.
Zoonlief heeft een schattig knutseltje gemaakt met paar snoepjes er in. Manlief heeft me een Nikon camera gegeven afgelopen maandag, was voor moederdag bedoeld maar omdat we dinsdag naar Artis gingen en ik graag foto's maak heeft hij het eerder gegeven. En als kleinigheidje een beker met 'De Liefste Mama' er op en een hobbieboek om kaarten te maken. Veel te veel maar ben er zeer blij mee! Mijn eigen moeder krijgt niks, daar heb ik geen contact mee. Schoonmoeder krijgt een beker met tekst, en een Ritual pakket met douchegel, body lotion enzo.
Nog niets gekregen... mijn vent ligt nog te slapen. En ik heb mijn dochter dus ook maar weer op bed gelegd. Ik ben dus in mijn eentje wakker en heb net zelf thee gemaakt. Voel me een beetje zielig ... Maar volgens mij ga ik wel eg verwend worden straks. Er werd gisteren een grote doos vam de Bijenkorf geleverd! Voor mijn moeder heb ik een toilettasje met mini's van Estee Lauder en een grote bos bloemen. Voor mijn schoonmoeder ook iets van Estee Lauder. Vriend heeft uitgezocht... En volgens mij krijg ik daar ook wat van! Heerlijk, want ik ben dol op dat merk!
Ik krijg niks, nog niet zwanger en geen moeder. .. Mijn eigen moeder krijgt een tafeltje die ik samen met mn zusje geverfd en gemozaikd (schrijf je dat zo?) Heb!
Hier nog niks gehad. Ik lig nog 'verplicht' in bed haha. Ik hoor manlief wel rommelen in de keuken en dochter zit te spelen in de box. Ik krijg schijnbaar iets heel moois voor mijn 1e Moederdag Ik wacht in spanning af
Mijn mannetjes hebben een mooie edelsteen gemaakt, een kei geverfd en mooi versierd! Super lief. Mijn moeder geef ik een scrub pakket en mijn schoonmoeder geven we een boek
Ik wilde niets, man kan geen kleine cadeautjes kopen en we hebben al zo weinig geld! Maar.... ik heb een plantje en een mooie tekening van zoontje gekregen!
Vind dat bij Moederdag geen cadeaus horen vandaar elk jaar een bloemetje voor moeders en schoonmoeders. Dit jaar een plantje in een potje wat ik met mijn dochter geverfd heb en ze komen zo ontbijten hier. Dochter heeft op de opvang geknutseld man ik vieren het vanmiddag maar zonder cadeaus
Hier een ontbijtje op bed een knutsel werkje van dochter,een tekening en 2 hele lieve kaarten met ontroerende tekst! Ontzettend verwend dus
Ik heb mooie zelfgemaakte cadeaus gekregen van dochter en een heerlijk ontbijt op bed! We zouden nog naar de dierentuin vandaag, maar ivm weersverwachting stellen we dat nog even uit....