Hier doen we niet aan moederdag.Ook geen verplichte bezoekjes etc. De school van de oudste doet er ook niet aan mee.
Een ontbijt op bed natuurlijk, en ik heb knutselwerkjes gekregen van de kids, op het kdv gemaakt. En nog een klein cadeautje! Had ik niet verwacht, omdat ik van te voren nog heb gezegd dat ik geen cadeaus hoefde. En mijn man doet altijd meer op moederdag, koken en poepluiers enzo We zijn gister al bij m'n moeder geweest, die was ook jarig. Ik koop dan altijd een iets groter cadeau, 2 in 1. We gaan vandaag nog wel even een bakkie doen bij smoeder. Daar nemen we zelfgebakken koekjes voor mee, we doen nooit cadeautjes.
heb een mooie tekening gehad van onze dochter en mijn man had samen met dochter de tafel mooi gedekt en ovenbroodjes gebakken en een ei gekookt. Doen niet aan kadoos.
Ik weet het nog niet. Ze zijn beneden druk bezig Ik ben ook jarig vandaag. Mocht in ieder geval uitslapen. Zelf heb ik geen mama meer dus ik geef niks. Ja of misschien nog aan de vriendin van mijn vader.
Ik heb nieuwe stijgbeugels gekregen om te rijden (zijn speciale en waren erg prijzig, wilde deze al n hele tijd hebben hihi) daar ben ik helemaal happy mee! En ben nu lekker aan't ontbijten en genieten van m'n gezinnetje (tussendoor ff snel m'n sites snel nalezen hihi) En m'n moeder krijgt van m'n zusje en mij een cadeaubon van albelli voor een mooi fotoboek te maken, dat vindt ze altijd geweldig En van haar kleinzoon krijgt ze toch nog een kleinigheidje: een fotosleutelhanger met een foto van Milan dus erin M'n schoonmoeder krijgt dezelfde en m'n vader straks ook voor vaderdag, iedereen tevreden hihi
Uitslapen! (al kreeg ik een nachtmerrie en ben ik maar spelletjes gaan spelen op m'n telefoon, hihi) En toen ontbijt op bed, een leuke kaart met muziek en foto's erin geplakt en m'n zoontje heeft op het kdv een soort deurhanger (denk ik) versierd met een handafdruk en tekeningen. Van mn vriend kreeg ik twee chunks voor m'n noosa-armband en een doosje rafaello! Mjam!! Ik heb vandaag de hele dag toneelrepetitie, dus ga m'n moeder woensdag (=hun oppasdag) wat geven. Heb alleen nog niks, hihi.
Zelf niets. Schoonmoeder krijgt belgische chocolade en mijn moeder een pakje met douchegel en bodylotion enzo, twijfel toch of ik haar ook geen chocolade moet geven.. tsja ze vind zichzelf te dik dus daarom dacht ik doe maar niet. Maar aan de andere kant, ze vind chocolade heerlijk! Fijne moederdag ladies
Helaas geen ontbijt op bed, had ik wel graag gewild... krijg namelijk nooit ontbijt op bed van mijn man, zielige ik... Een tegeltje van mijn dochter met een afdruk van haar voetje, gemaakt bij het kdv. En een lingerie setje van manlief. Maakt wel weer veel goed natuurlijk
Helemaal niets, ik hoef vandaag niet iets aan mijn moeder te geven om haar te laten weten dat ik van haar hou . Wij vinden het maar een beetje geldklopperij. Het is veel leuker als iemand spontaan iets krijgt vind ik.
van mn dochters een geweldig zelfgemaakt knutselwerk met een foto erop. van mn zoontje een overvolle kakluier whahaha. geen cadeaus verder. dat hoeft voor ons niet. mijn eigen moeder krijgt deze week wel een bos bloemen ofzo die is nu een weekend weg. mn schoonmoeder krijgt wat mij betreft een raket om naar de maan te vliegen. geen contact mee.
ontbijt op bed wil ik ook niet trouwens hahaaha. ik haat eten in mn bed. overal kruimels en resten dan
Een knutseltje van het kdv van de kids waar ik ex nog even op moest wijzen dat hij het even moest geven met de kids want ookal had hij het zelf mee gekregen op het kdv en zelf thuis ergens neer gelegd en wist hij wel dat het moederdag was, maar wist niet meer dat dat erbij hoorde ofzo. Beetje gekke moederdag, eerste x dat we uit elkaar zijn nu, maar goed ook niet anders als anders want daarvoor heeft hij er ook nooit wat aan gedaan dus zou wel gek staan kijken als dat nu wel zo was
Ontbijtje op bed, kaartje en een tekening. En aankomende week een mamafiets uikiezen. Maar tegelijke tijd voelde ik me heel verdrietig... Dat de mama van julian en ruben dit niet heeft en nu in angst leeft
Niks. Dochter was uit logeren (beetje gekke timing, I know) en ik weet dat er van haar nog een knutselwerkje in de auto ligt, die krijg ik straks als we weer samen zijn. Man is het verder vergeten. En het was ook mijn schuld want ik was afgelopen week ook vrij op zijn vrije dag... Rrrrright
Teveel, haha een keukenmachine en 2 vlinders voor in de tuin, en een ontbijtje op bed! Mijn moeder en schoonmoeder hebben allebei een pandora bedel gekregen!
Ik heb een hartje gekregen van klei wat ze samen gemaakt en geschilderd hebben. heb het al opgehangen in de hal naast een mooie canvas van ze. geen cadeau en geen ontbijt op bed of uitslapen maar dat hoeft voor mij ook helemaal niet. vind het zo lief dat ze samen geknutselt hebben
Mijn zoon heeft hier het meeste naar toe geleefd echt geweldig om te zien ! Hij heeft voor mama een beschuitje op bed gemaakt en beide kindjes hebben lekker jus D orange gemaakt met papa Op bed van de oudste nog een zelf gemaakt knuffelhartje En van dochter een ele mooie tekening gekregen Van mijn man gister een geslachts bepalingnecho gekregen gekregen voor Moederdag Daarna beneden nog even even samen een eitje en saucijzen broodje gegeten