moederdag !!

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    #61 Saz667, 12 mei 2013
    Laatst bewerkt: 12 mei 2013
    Helemaal niks. Alleen gisteravond een discussie over dat hij ook wel eens wilde uitslapen. Tja.. Ik heb dus net wel lekker tot half 11 geslapen. :)

Er kon hier nog niet eens een "fijne moederdag" vanaf, dus hij kan vaderdag ook dit jaar wel weer vergeten..

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    mooie geknutselde hartjes van de kids en ontbijt op bed (david kwam van te voren al vertellen wat er allemaal bij zat haha) en radio 538 cd ;).

3. ecl

ecl Niet meer actief

Ik heb niks gekregen en heb geen contact met "moeder".
    Als klap op de vuurpijl ben ik op vakantie in Curacao en lig ik met griep en veel buikpijn (diaree) op bed.
    Nog beter ben morgen ook nog eens jarig en lig dan denk ik nog steeds op bed in plaats van op het strand;)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Een hartje van brooddeeg, op t kdv gemaakt.
    Een lekker ontbijtje en een mooie tekening samen met m'n vriend gemaakt. En heel veel kusjes.

Mijn moeder en schoonmoeder een rieten mand gevuld met bloemen voor buiten.

5. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me dochtertje is 14 maanden dus die doet er niet aan.
    En ben zwanger, maar me vriend vond het nergens voor nodig.
    Zou toch leuk geweest zijn als die wat attenter was geweest.

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

onwijs mooi bos bloemen en allemaal mooi knutsel werkjes van mijn kindjes

mijn moeder niks gegeven ze is op vakantie mis ze verschrikkelijk
    komt misschien ook omdat dit mijn 1e moederdag is zonder mijn ex
    en ik er eigenlijk een heel dubbel gevoel bij heb:(

7. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Wij doen ieder jaar sinds jayden er in aan Vader- en Moederdag
    Dat doen we met hem voor de ander wat maken.

Dit jaar kreeg ik 2 kandelaren die jayden heeft geverfd en een lotusbloem waar ook een kaars in zit, ook geverfd. En mn man heeft namens de baby een boeddha gekocht die een glaasje vasthoud waar ook een kaarsje in kan. En nadat ik heerlijk heb uitgeslapen tot 11.00 een uitgebreid ontbijt! (nu moet ik wel zeggen dat ik iedere zondag een beetje Moederdag heb want ik mag elke zondag uitslapen en als ze me dan komen wakker maken (word dan bedolven onder kusjes en knuffels van de kleine man) staat er beneden zo'n ontbijt voor me klaar :D)

2013-05-12 11.59.28.jpg

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    2 mooie armbanden, gemaakt op het kdv van de twee jongste mannen. Van de oudste een 'theepot' met een zakje thee.

Mijn eerste ontbijt bestond uit 2 koekjes en een lolly. Daarna toch nog een echt ontbijt op bed gehad en een dubbele noosa armband met 2 chuncks. De andere 4 mag ik nog uitzoeken.

9. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ontbijt op bed, dochter had een knutsel met foto op school gemaakt en man had mijn schort ( gemaakt met dochter toen ze 1 jaar was, met handafdrukjes) verder versierd met handafdrukjes van zoontje :)

Voor moeder en schoonmoeder een aardbeienplant in een pot die versierd is door de kindjes.

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Niks
    Mocht niet eens uitslapen, maar ja ik had ook gezegd er niets aan te willen doen, mijn moeder is op 1-5-2013 overleden dus mijn hoofd staat er ook niet naar. Al had ik een ontbijtje en uitslapen wel fijn gevonden....

11. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb een door mijn zoontje op het kdv gemaakt knutselwerk gekregen. Mijn dochter had afgelopen week de waterpokken en is dus niet op haar kdc geweest, dus zodoende geen dochter-knutselwerkje.

We zijn vanmorgen bij mijn s.o. geweest, voornamelijk omdat dat een "moetje" is ;). En dus ook een verplicht bloemetje gekocht ;);). Zometeen nog even langs mijn stiefmoeder, gewoon voor de gezelligheid en dus zonder cadeautje. Mijn moeder heb ik gisteren al gezien en zie ik morgen waarschijnlijk ook nog wel even, dus die sla ik vandaag een dagje over ;). Vindt ze overigens prima.

12. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Sterkte meis..het is allemaal zo vers nog :(.

13. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Van mijn oudste zoon een soort van tijdschrifthouder gekregen, Zelf gemaakt op school.

van mijn jongste een knutselde theepot met een theezakje erin en een chocolaatje.

En van mijn vriend een mooie decoratie blad met 3 kaarsen erop een klein vaasje met een bloemetje en een stenen hartje.

oja en een lekker ontbijtje en ik mog uitslapen :D

Bijgevoegde bestanden:

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Niks...
    Vriendlief vind het niet nodig omdat ik zijn moeder niet ben en dochter is te klein. Heb nog nooit een moederdag dag gehad.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zelfgemaakte (met hulp van papa) gekregen

Een mooi zelfgemaakt bakje met snoepjes erin met een gedichtje erbij van Emma.
    Van beide meiden een beschilderd bloempotje met bloemetje erin.
    En nog 2 grote buitenpotten met mooie bloemen erin.
    Superverwend dus!

Mijn moeder en schoonmoeder krijgen een bloempot van beide meiden met bloemen erin.

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier een mooi beschilderd hart die je op kan hangen van zoon gehad met een leuk tekstje erop. En van vriend gezichtsmaskertjes, een bon van Douglas en een hele mooie lieve kaart. Ook mocht ik uitslapen en heeft hij een lekker broodje gehaald.. Heel erg verwend dus..:D

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Bos bloemen en 2 prachtige knutselwerkjes van de kids :).

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Van onze dochter een mooie bloem in een beschilderd vaasje. Superschattig!
    Verder een bon van de ici paris en een uitgebreid ontbijtje. Namens mijn dochter en dochter in buik een kaartje. Superlief allemaal.

We gaan straks naar mijn moeder. Geef samen met mijn zusje een tijdschriftenbon, een foundation en een grote bos pioenrozen. Dochter is nu een kaart aan het bekrassen om
    Erbij te doen.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb van de oudste een beschildere bloempot met tuinkers erin gekregen. en een mooi gedicht handgeschreven maar wel uit dr hoofd geleerd ;)
    de jongste heeft een hart beschilderd en dr zat en foto bij van de psz en het liedje dat ze daar geleerd hadden.

heb voor me ma de jans gekocht. en gister 2 mooie bloemen want de kids konden niet wacvhten met gefen

20. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb ruzie met mijn vriend gehad omdat hij het commerciële onzin vind en onzin om mij als moeder een x te verwennen pfff

Mijn moeder en schoonmoeder hebben 3 harten fotolijsten gehad geschilderd door dochter en stiefschoonmoeder een hartendoos met thee ook geschilderd door dochter :)

Deel Deze Pagina