moederdag !!

Discussion in 'De lounge' started by kwebbel86, May 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,646
    3
    0
    Ik heb een babyfoon gekregen, want die wilde ik graag!! Mijn moeder wilde niks voor Moederdag, maar mijn zus en ik nemen haar een keer mee uiteten, dat vind ze wel altijd leuk.
    En van m'n zoontje krijgt ze wen fotoalbumpje voor in haar tas met de eerste babyfoto's

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Knutselwerkje ligt nog onaangeraakt in de auto... Ook "vergeten".
    Nu mag ik wel een beetje balen toch?

3. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Niks.. wou het zelf niet.. Vorig jaar eerste Moederdag ook niet. Emma kan nog niks zelf maken of wat dan ook, ik vind het ook niet nodig dat vriendlief wat koopt. Nergens voor nodig.

Aan mijn moeder ook niks, die vond het al leuk dat we er waren.
    Wel een ontbijtje gehad met alle moeders(ik, zus, schoonzus, moeder) broer en alles kids.

4. Survivor

Survivor Bekend lid

Oct 23, 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Een hele mooie lach, kus en knuffels van mn nu 10 maanden oude dochter met het woordje 'mama' erbij. Niks kan dat overtreffen.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,250
    1,009
    113
    Zuid-Holland
    Knutsels van beide dochters :) Een glaasje voor waxine lichtje geverfd door de oudste en van de jongste een soort voeder vogel ding ook geverfd.

En als echt kado, lekker praktisch, nieuwe tuinkussens :)

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik heb een mooie tekening van mn meisje gehad. 2 ringen waarvan 1 verlovingsring. En mooie vazen met bloemen.

7. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Mijn oudste had wat gemaakt op school en zo goed verstopt dat ze het zelf niet meer kon vinden :D
    Ik moest er stiekem wel om lachen,echt een kind van mij;)
    Zelf baalde ze er behoorlijk van en er hebben wat tranen gevloeid bij mijn lieve meisje.
    Maar ik zei tegen haar dat ik het aller blijst ben met het feit dat ze in mijn leven is gekomen,ik haar mama mag zijn en ze elke dag bij me is.
    En mijn meisje is zo'n heerlijke emo mutsje dat ze daar weer om moest huilen omdat ze zo veel van mij houdt (dat zei ze,zoooooo lief!)
    Vervolgens kreeg ik tig kusjes en knuffels van haar en ze bleef maar zeggen hoeveel ze van me houdt.
    Daar smelt je toch van!
    Van de jongste heb ik een mooi knutseltje gehad die ze gemaakt heeft op de psz.
    Een geknutseld theepotje met een theezakje:D
    En natuurlijk had ze een mooie krabbel tekening erbij gemaakt en een met verf.
    En ook van haar heel veel kusjes gehad!
    Van de baby heb ik een paar flinke trappen gehad hihi en bijna de hele middag gewurm en geduw in mijn buik:D
    Verder hebben we allemaal heerlijk uitgeslapen.
    De jongste werd om 10.15uur wakker en de oudste werd door zusjelief wakker geroepen om 10.30uur haha.
    Ik was inmiddels al beneden om de kittens een flesje te geven en de oudste kwam al mokkend naar beneden en ploft naast me neer en zei: Jeetje mama,ik vind dat niet leuk van Lenthe hoor want ik lag zo lekker te slapen nog en nu ben ik nog zoooooo moe;)
    Lui ding dacht ik haha.
    Verder hebben we voornamelijk een heerlijke pyjama dag gehouden en lekker ons eigen ding allemaal gedaan.
    We wilden nog een wandeling maken want Lieve wou bloemen plukken voor mij omdat ze geen cadeautje had omdat ze die dus kwijt was maar de tijd vloog voorbij en het begon te regenen dus we zijn lekker thuis gebleven.
    Ik was ook zooo vreselijk moe dat ik naar bed ben gestuurd door mijn man en de jongste heeft ook lekker een dutje gedaan in bedje.
    Lieve en papa hebben samen nog op de Wii een spelletje gespeeld en toen ik weer wakker werd gemaakt door Lieve hebben we gegeten,aangerommeld weer en daarna heb ik de meiden lekker gebadderd en samen met mijn man de meisjes naar bed gebracht.
    Hier dus geen duurdere cadeau's maar wel cadeautjes om te koesteren.
    Maar mijn kindjes zelf zijn natuurlijk de mooiste cadeau's!!!!
    Owjah! Wat ik wel heel bijzonder vind....
    Ik ben mijn zoontje verloren en heb een gedenkplaatsje in de tuin gemaakt maar die is nog niet af.
    Er staat een beeld en heb er paarse viooltjes gepland een paar weken terug en verder niks.
    Opeens viel mij op dat er op het gedenkplekje in de tuin op zijn plekje vergeemenietjes zijn gaan groeien!!!!
    Zo bijzonder want die heb ik daar helemaal niet gepland!
    Een cadeautje van mijn kleine engeltje,zo zie ik het.
    Ze staan er erg mooi dus laat ze lekker staan en groeien!

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik heb allemaal cremes en make-up van Estee Lauder gekregen. Ik gebruikte dat ooit, maar vind het te duur om iedere keer opnieuw te kopen, dus wissel het af met andere dingen... Maar mijn vriend vond dat ik weer wat luxe producten verdiend had. Vreselijk verwend dus!
    Ook zat er een heel lief kaartje bij namens mij dochter. Ik heb tranen met tuiten gehuild :D Vond het zo bijzonder. Ben echt zo dol op haar... Het voelde heel bijzonder deze eerste moederdag!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier al 2,5 week geleden (voor de start vakantie...)kado van zoon: zelfgemaakt bloem (Ma de liefste)
    Voor mijn zoon is dat veeeel te lang om geheim te moeten houden :)
    En voor vertrek (nu op vakantie) een mooi geknutseld fotolijstje van dochter
    Verder niets. Wij hebben de afspraak dat we er verder niets aan doen. Mijn eigen moeder heb ik vandaag wel even gebeld.

Share This Page