Ik krijg niks denk ik, man ligt nog in bed, ik zit al uren beneden met dochter wat zo lief was om driftbuien en stompen uit te delen haha. Ik had gezegd dat ik niks hoefde, ga er ook vanuit want normaal heb ik wel wat in de gaten.
De cadeautjes krijg ik straks! Want ik mocht uitslapen! Lief hè. moederdag heeft voor mij wat moois maar ook iets verdrietigs. op deze dag mis ik mijn mama en mijn 2 oudste kinderen. gelukkig maken de jongste en de zwangerschap het helemaal goed!!
Mijn puber van bijna 13, heeft speciaal haar wekker gezet om voor mij een ontbijtje klaar te maken. Ze baalde alleen dat ik al wakker met d'r kleine zusje al beneden zat. Maar wel een lekker ontbijtje van d'r gehad. Vervolgens op bed, de kadootjes uitgepakt. Ze had flink geknutseld deze week. Een lieve brief, mooie tekening, van papier een varkentje gemaakt en nog een eendje gemaakt. Via oma had een lekker luchtje geregeld en enorme kaart. (Oma regelt al jaren een kadootje, mijn ex vergat dat altijd. Mijn huidige man laat mij al vantevoren een aantal kadootjes kopen (meer een gewoonte, omdat ik al ruim 20 jaar mijn eigen kadootjes koopt)) Ik vind juist de knutselkadootjes het allerleukst. Alleen jammer dat ze op school er geen tijd meer voor vrijmaken.. Of het is vanwege alle gescheiden ouders.. (Mijn dochter maakte altijd 2 vaderdagkadootjes)
O nee hoor, net zo min als je verplicht bent dat even te melden in een topic waar het gaat om wat vrouwen hebben gekregen of gaan doen met Moederdag.
Hier ontbijt op bed van dochter en zoon. Chips van dochter en boterham van zoon. Cadeau van zoon kaars. Helaas was deze tijdens het kopen al kapot gevallen dus lag met scherven in mijn bedje. Maar de intentie was voldoende en heb hem lekker geknuffeld en dochter ook. Fijne moederdag allemaal.
Hier was dochterlief het vergeten... Maar manlief niet. Dochterlief had dus om half 8 al een broodje voor me gesmeerd en dar heeft 2 uur op het aanrecht gestaan Beschuitbol met pindakaas en daarop stukjes krentenbol. Verder had ze een flesje versierd om een bloem in te doen. En kreeg ik het geheel inclusief koffie en nog een extra kadootje geserveerd op bed. Qua commercie: manlief is niet mijn vader en ik ben niet zijn moeder. En die krijgen heus wel een plantje maar in principe kopen we voor elkaar niks. Al koopt manlief wel vaak iets en knutsel ik ook nog wat extra's met dochterlief. Gewoon omdat we dat leuk vinden. Zeker niet omdat het wordt verwacht. Mijn extraatje dit jaar was die ene coole tas waar ik over twijfelde (en er dus wellicht evengoed wel was gekomen) En een leuk potje Griekse honing dat manlief stiekem had gekocht tijdens de vakantie omdat ik dat nou eenmaal heerlijk vind maar nooit zelf koop
Hier doen we er niet aan, voor de 3e keer niet.. ik vind het leuker als Emma straks zelf iets maakt Ze hangt wel verschrikkelijk aan me vandaag haha, maar ze is wel lief gelukkig
Mijn meiden hadden allebei iets moois geknutseld. Een vaasje bloemen en een sieradendoosje. En allebei met n gedichtje. Van frummel in de buik alleen een portie extra misselijkheid En voor mijn moeder en schoonmoeder allebei n mooie foto in lijstje van de meisjes!
nog niks haha. mn dochters hebben wel knutsels weet ik maar vanmorgen hadden mn man en ik even wat werk voor de zaak en de kinderen waren toen net wakker en zaten wakker te worden voor de tv. straks als mn man binnenkomt om te eten zullen ze het wel geven. verder doen we niet aan kadoos. een knutselwerk vind ik leuk. verder hebben wij niks met moeder of vaderdag. ik kook dus ook gewoon vanavond lekker zelf haha
Officieel nog niet echt mijn eerste moederdag, maar gister van mijn vriend een nieuwe Pandora bedel gekregen. De kinderwagen. Straks even bij s.moeder een bloemetje brengen en als het weer het toelaat, ook wat bij het graf van mijn moeder neerzetten. Dat kan ook morgen wel als het weer echt bagger blijft.
Ik mocht uitslapen en kreeg daarna een ontbijt op bed met verse croissantjes en lekkere verse sapjes. Een hele lieve kaart van m'n vriend en van N. haar handjes op canvas. Helemaal gelukkig!
Oh en het beste kado van alles natuurlijk... (Al wil dochterlief dat vast niet horen nadar ze zoveel werk heeft gestoken in d'r vaasje) Een dikke knuffel met "ik ben ZO trots op jou mama!" En toen ik enigszins verbaasd vroeg waar ze dan precies zo trots pp was.... Bleek ze trots te zijn dat ze zoooooooooooo'n lieve moeder heeft. En nu speelt papa in bed Farmville, dochter met de playmobil in d'r eigen kamer en ik heb van de zeldzame gelegenhed gebruik gemaakt om eens alleen te douchen Dat gebeurd me zeker niet elk weekend! En hoe gezellig mijn gup ook is in de douche... Keertje alleen en op je gemak is ook weleens lekker
De ukkies sliepen onverwacht uit, dat was sowieso heerlijk! Daarna even lekker met de jongste in bed geknuffeld terwijl manlief een ontbijtje maakte. Met z'n allen aan tafel gegeten, met vers sap en croissantjes. En daarna kreeg ik de knutsels van de kids (waaronder een geverfd potje met bloemenzaadjes van de oudste en hij kijkt nu elke tien minuten of er al bloemetjes uitkomen ). En een mooi fotocadeautje van de kids, want manlief was vergeten dat er een oililytas onderweg is als cadeautje, dus ik ben dubbel verwend En straks naar mijn moeder, supergezellig zo'n moederdag! Fijne dag allemaal!
Mijn dochter die naar mijn bed kwam met een 'Fijne Moederdag' ookal denkt ze dat dat betekent dat ik jarig ben, toch leuk En zo gaan we lekker brunchen.
Knutsels enzo vind ik hartstikke leuk hoor, het is meer de hyper er omheen die het gewoon verpest, vrouwen gaan van alles verwachten..
Knutsels...kindergezichtjes die het geven...echt onbetaalbaar. Lief! En mijn man vanochtend rond 7 uur thuis na 1 maand weg te zijn geweest...ook erg fijn.
Ah ja, maar dat ligt vooral aan de vrouwen zelf. Ik ben een extra keertje gaan paardrijden van de week , was ook lekker. Ik vind vooral de knutsels de essentie van Moederdag weergeven. Ik kan mij echt nog zo herinneren hoe ik zelf bezig was aan een mooi cadeautje, het verstoppen ervan en vervolgens het weer zoeken, omdat ik vergeten was waar ik het cadeautje gelaten had . Voor mijn moeder, schoonmoeder en oma koop ik wel altijd een kleinigheidje. Voor mijn oma omdat we het daar ook bijna elk jaar vieren. Vannacht viel ik in slaap met twee slapende mannen op mijn borst. Dat was pas een goed begin van Moederdag (ook al ben ik nu stijf als je het maar kan hebben). Bekijk bijlage 394390
Heerlijk ontbijtje gekregen~ kop koffie op bed. Mijn jongste dochter zit pas op de peuterspeelzaal maar ze had toch iets voor moederdag gemaakt Lieve verfhandjes met gedicht Oudste dochter zelfgemaakte Waardebon Moederdag~ In te leveren in haar klaslokaal en dan krijg ik Nek-en rugmassage Nagellakken Make-up Koffie en thee van me dochter.
Ik mocht heerlijk uitslapen Ontbijt op bed gekregen Mooie zelfgemaakte armband van mn dochter En een mooie digitale fotolijst van mn vriend. En beneden hangen nog zelf gemaakte slingers! Mijn dag kan niet meer stuk!