Hier een mooie knutsel van dochter, ik mocht uitslapen en kreeg ontbijt op bed. Vooral dochter die dit ook erg leuk vindt. Laatst toen ik de luiertas bestelde heb ik tegen manlief gezegd, ik doe dit wel met jouw pinpas, is het gelijk mijn moederdagcadeautje Ik laat mijn man het wel altijd weten dat het bijna moederdag is. Liever dat hij doordat ik het hem zeg iets regelt, dan dat ik me teleurgesteld moet voelen omdat ik vergeten word. Naar mijn mening zijn er mensen die zeggen ik doe niet mee aan de commerciële onzin, zodat ze zich niet gekwetst hoeven te voelen, omdat er niks komt. Hier doen we soms iets groots als cadeau erbij en soms iets kleins. Maar het is eigenlijk altijd iets wat we gewoon "nodig" hebben. Ik kan bijvoorbeeld ook zeggen: ik heb een achterzitje gekregen of nieuwe eetkamerstoelen of tapijt op de overloop.... Dit zijn nou eenmaal dingen die wij onlangs gekocht hebben en dit kan onder etiketje moederdag of onder etiketje zomaar. Voor eventueel teleurgestelde moeders: Het picture perfect facebook leventje klopt sowieso niet, je kan iedereen voorspiegelen wat je zelf wilt uiteraard De helft van de moeders heeft misschien zelf hun cadeau en ontbijt gekocht..... You never know, dat zetten ze namelijk nooit bij de foto
Mijn vriend heeft samen met mijn zoontje uitgebreid ontbijt gemaakt en toen dat klaar was kwam mijn zoontje mij roepen met een prachtig gedichtje en knutselwerk.
Ik heb een grote bos bloemen gehad omdat ik volgens vriend toch al een beetje mama ben ❤️ Vandaag voor de rest niets, hij is heel de dag weg klussen.
Heerlijk luxe ontbijtje op bed gehad, zelfgemaakte bloemen van zoonlief, kleuren voor volwassenen en stabilo 68 potloden en stiften. En ik hoef vandaag niks in het huishouden te doen. Heerlijk!!!
Hier een ontbijt op bed gekregen, een zelfgeknutseld theepotje (gemaakt op de psz, met thee en chocolaatjes er in) van dochter, en een rookoventje van m'n man . Eerste keer dat ik iets voor moederdag heb gekregen (wat ik graag wilde - mijn eerste moederdag kreeg ik zo'n mini-laptopje omdat man die graag wilde hebben, waarmee ik niet eens op dit forum kon, omdat ie dan al crashte, en waarvan op de eerste dag al een paar toetsen niks meer deden ). Heb nu dus een paar stukken kipfilet in een pekelbadje liggen, om straks lekker zelf te roken (en dan hopen dat het in 1 keer goed gaat )
Ik heb een heerlijk chocoladebroodje met roomboter en verse jus gekregen op bed! En natuurlijk mooie knutsels (theedoosje, beschilderde koffiemok), tekeningen en gedichtjes. Helemaal goed zo
een prachtig mooie zilveren armbandje. helemaal blij. En het meest waardevolle is natuurlijk de tekening die hij erbij had gemaakt. zo lief.. samen met papa vingerverven Bekijk bijlage 394409
Ik ben gruwelijk verwend en voel me echt heel speciaal vandaag! Zoon had een werkje gemaakt op school en gisteren nog een tekening, ik moest even weg. Echt prachtig! Verder een ontbijtje op bed, zoon was zo trots op zijn helemaal zelf gemaakte danerolles en verse jus! Dit was echt de eerste moederdag die hij ook echt besefte (net 5). Sterkte voor de moeders die nog geen moeder zijn of die geen moeder meer hebben.
Verwend. Heb er voor de rest echt helemaal niets mee. Zie sommige die een weekend buitenland weg krijgen denk ik wtf... Kan het overdrijven ook he..
mischien volgend jaar beter,mijn eerste moederdag was ook een fiasco hoor. manlief ging naar de voetbal de hele dag. nou hij heeft het geweten..... alles wat ik vraag is uitslapen,ontbijtje,lieve kindjes met knutsels die krijg ik gelukkig wel nu!!
Een ontbijtje op bed, na heerlijk uitslapen en wat extra knuffels Zoontje wil niet tekenen met zn vader, vond mn vriend wel jammer want die wilde mij dat graag geven. Ik heb de moeders die hun kindjes zijn verloren of waar van ik weet dat ze een grote kinderwens hebben een berichtje gestuurd dat ik extra aan ze denk, voel me dus ook niet schuldig dat ik heerlijk geniet van mijn moederdag.
Uh ik ga ook mee, maar het punt is dat ik wel altijd naar zijn familie mee moet en ik 9 van de 10 keren alleen bij mijn familie zit omdat hij daar niet van houdt. Mijn moeder doet echt super veel voor ons, let altijd op de kleine zonder morren, heeft afgelopen week nog gewassen en gestreken voor ons. En zij gaat ook werken en heeft ook een huishouden daar buiten van 5. Dan vindt ik best dat hij op moederdag even mee kan.
Wat ontzettend lief dat je ook aan deze meiden denkt ! Ik ben er ook zo eentje met al bijna vier jaar moedergevoelens. Het voelt best een beetje dubbel op een dag als vandaag. Al die leuke blije kinderdingetjes op Facebook van anderen. Het valt niet mee, maar we blijven hoop houden en voor mij heel belangrijk dat we het de ander ook heel erg gunnen. Onze tijd komt nog...
Lekker uitgeslapen, een lekker ontbijtje en een voorleesboekje met daarin de naam van onze zoon en mijn eigen naam verwerkt. Mijn vriend is nu bij zijn mams en mijn eigen moeder ligt nu lekker onder een palmboom op 't strand.
Mijn schoonmoeder is op vakantie. Met mijn moeder sta ik op het punt om te breken. Heb haar gisteren de hele nacht jankend een brief geschreven over dat het nu echt over is (na haar zoveelste gemene streek). Die wil ik haar zo snel mogelijk geven. Ik heb niet speciaal moeder dag gekozen hoor, het is puur toeval. Zelf heb ik een onderzetter gekregen van zoonlief. Daar heeft hij mama op getekend en voor het eerst zelf mama geschreven. Zo lief !!!
Twee knutsels van dochterlief want ze is net van kinderdagverblijf gewisseld. Verder niets... Wel een beetje teleurgesteld is manlief. Even uitslapen en wat lekkers bij het ontbijt was toch leuk geweest. Ik ben nu al een heel uitgebreid ontbijt aan het bedenken voor vaderdag, zal eens even laten zien hoe het hoort
wat een mooie knutseldingen komen er voorbij kan niet wachten tot die van mij zelf wat in elkaar kan friemelen ik moest werken tot 14.00 daarna chocolade gekregen en parfum.